Instructie/trainingsweek gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JoycexEnya

Instructie/trainingsweek gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-17 18:29

Hoi allemaal.

De tijd breekt een beetje aan om te kijken naar een kamp.
Ik ga al 6 jaar naar Fjordhestgard, eerst de ponykampen en 2x naar de instructieweek. Ik wou volgend jaar ook weer gaan eigenlijk, omdat het vertrouwd voelt. Mijn moeder zij toen je gaat al zo lang naar Fjordhestgard, misschien is het leuk om naar een andere kamp te gaan.

Dus vandaar dit topic.
Ik ben dus op zoek naar een kamp (training/instructie), want ik ben immers dan al 25 en voor alles te oud.
Ik wou heel graag naar het Reelear. Maar dit is tot 24 jaar. Ik wou dit jaar gaan, maar ben toen met een vriendin een eigen kamp gaan doen. Met z'n tweeën in een caravan naast onze wei.
Nu ben ik volgend jaar dus te oud voor het Reelear -O-

Nu lijkt het mij ook leuk om naar een natural horsemanship kamp te gaan, maar ook dat is bijna allemaal voor kinderen.
Ook houd ik van crossen en springen en lekker buiterijden. Ik wil mijn eigen paard meenemen.
Zat ook te denken om met mijn fjord meer naar een cross en springkamp te gaan en met mijn jonge tinker van dan 6 jaar naar een Natural horsemanship kamp. Prijs maakt mij niet uit!

Qua groep wil ik liever niet te grote groep. Ik zoek een kamp waarbij de reistijd max 1 uur is, procvincies: Overijssel,Drenthe,Friesland,Groningen,Flevoland en Gelderland.

Anja_96

Re: Instructie/trainingsweek gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 18:37

Als je echt graag naar t Reelaer wil, zou ik ze gewoon eens bellen. Ik denk namelijk dat ze daar niet zo moeilijk over doen. Ik ben er nu al 2 jaar geweest en vind t er hartstikke leuk, wil dit jaar ook weer gaan. Ik heb van anderen vernomen dat er wel eens eerder iemand is geweest die ook ouder dan 24 was. Maar die was zelfs nog ouder dan jij. Denk dus niet dat ze daar moeilijk over zullen doen.

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 18:40

Ik volg

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-17 19:03

Anja_96 schreef:
Als je echt graag naar t Reelaer wil, zou ik ze gewoon eens bellen. Ik denk namelijk dat ze daar niet zo moeilijk over doen. Ik ben er nu al 2 jaar geweest en vind t er hartstikke leuk, wil dit jaar ook weer gaan. Ik heb van anderen vernomen dat er wel eens eerder iemand is geweest die ook ouder dan 24 was. Maar die was zelfs nog ouder dan jij. Denk dus niet dat ze daar moeilijk over zullen doen.

Ga zeker even een mail sturen.
Maar ben ook benieuwd naar andere kampen :)

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 19:19

Paard en ruiter instructieweken.
Daar zijn alle leeftijden.
Zijn verhuisd naar Steenwijk.

Heb het gedaan gehad toen het voor de eerste keer georganiseerd werd in Drachten en moet zeggen, heb daar de beste tijd van mijn leven gehad :)

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-17 19:31

_Alarm_wlkp schreef:
Paard en ruiter instructieweken.
Daar zijn alle leeftijden.
Zijn verhuisd naar Steenwijk.

Heb het gedaan gehad toen het voor de eerste keer georganiseerd werd in Drachten en moet zeggen, heb daar de beste tijd van mijn leven gehad :)

Heb ik ook zitten kijken maar ik woon in Steenwijk :o

flowerin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 20:00

Weet niet of je al reactie had van het reelaer, maar ik weet van eigen ervaring dat ze daar niet zo moeilijk zijn met leeftijd zolang je het zelf niet erg vind. Ik wilde er graag heen afgelopen jaar, maar de trec weken waren vol en mocht ik met 20 jaar in een jt week, echt een geweldige week gehad dat ik waarschijnlijk dit jaar weer jt doen met vrienden die ik heb ontmoet, ook hier deden ze absoluut niet moeilijk over leeftijd