De tijd breekt een beetje aan om te kijken naar een kamp.
Ik ga al 6 jaar naar Fjordhestgard, eerst de ponykampen en 2x naar de instructieweek. Ik wou volgend jaar ook weer gaan eigenlijk, omdat het vertrouwd voelt. Mijn moeder zij toen je gaat al zo lang naar Fjordhestgard, misschien is het leuk om naar een andere kamp te gaan.
Dus vandaar dit topic.
Ik ben dus op zoek naar een kamp (training/instructie), want ik ben immers dan al 25 en voor alles te oud.
Ik wou heel graag naar het Reelear. Maar dit is tot 24 jaar. Ik wou dit jaar gaan, maar ben toen met een vriendin een eigen kamp gaan doen. Met z'n tweeën in een caravan naast onze wei.
Nu ben ik volgend jaar dus te oud voor het Reelear
Nu lijkt het mij ook leuk om naar een natural horsemanship kamp te gaan, maar ook dat is bijna allemaal voor kinderen.
Ook houd ik van crossen en springen en lekker buiterijden. Ik wil mijn eigen paard meenemen.
Zat ook te denken om met mijn fjord meer naar een cross en springkamp te gaan en met mijn jonge tinker van dan 6 jaar naar een Natural horsemanship kamp. Prijs maakt mij niet uit!
Qua groep wil ik liever niet te grote groep. Ik zoek een kamp waarbij de reistijd max 1 uur is, procvincies: Overijssel,Drenthe,Friesland,Groningen,Flevoland en Gelderland.