We zijn in bezit van 3 shetlanders , 1 panterbonte appaloosa , 1 kwpn-er en 1 onbekende kruising.
- Miss Lady , shetlander ,21 jaar en met pensioen.
- Micky , shetlander , 3 jaar en met hem ben ik nu bezig met lange teugel.
- Lucky , shetlander , 6 jaar en hij loopt nu aan de lange teugel.
- Miley , 6 jaar en we rijden samen dressuur.
- Misty , panterbonte appaloosa , 8 jaar en mijn zus rijd nu met haar oefencrossen.
- Wodan , kwpn , 15 jaar , hij staat nu een tijdje stil maar gaat vanaf de kerst weer opnieuw beginnen om een toekomstig dressuurpaard te worden.
- Ze staan op onze eigen weiland , waarbij ze 24/7 buiten staan. Ochtends en middags op het weiland en avonds en nachts op de verharde paddocks met schuilstal.
- Dit overzicht gaat vooral over Miley en Micky.
Wodan staat sinds augustus stil en gaat voor het einde van het jaar weer rustig opgebouwd worden.
Lady is sinds vorig jaar met pensioen dus die staat al een tijdje stil.
Misty en lucky worden gedaan door mijn zus.
Foto kwaliteit is erg slecht door uploaden helaas.
januari:

februari:
11 februari had ik mijn eerste wedstrijd van 2017 weer. Doordat onze bak niet echt rijdbaar was niet veel kunnen oefenen en daardoor niet fijn kunnen rijden maar we hebben toch een leuke ervaring op kunnen doen.

maart:
Begin maart had ik weer wedstrijd op dezelfde plek , ging dit keer een stuk beter en dat loonde in een 2e en 3de prijs in de BB/B dressuur.

Ook nog wat leuke foto's gemaakt van misty.

april:
In april zouden we onze eerste oefencross weer hebben , helaas liep dat anders dan gedacht. Miley is nog best jong en het werd teveel voor haar , daardoor helaas bij hindernis 3 al moeten stoppen. Thuis ging het rijden wel super goed. Dus helaas geen foto's van de oefencross maar wel nog leuke foto's gemaakt van Lucky en Miss Lady.

mei:
In mei niet veel kunnen rijden want de eindexamens kwamen er aan , nadat die af waren gelopen ben ik gelijk op vakantie gegaan.
Spoiler:
(let niet op mijn houding)
(let niet op mijn houding)

juni:
In juni kreeg ik te horen dat ik geslaagd was!. De week daarna ben ik samen met mijn zus een lang weekend weg geweest met Misty en Miley naar Lunteren. Wat was dat een mooie omgeving
.
juli:
In juli heb ik lekker veel kunnen rijden en hebben we echt heel lekker kunnen rijden steeds.

augustus:
Ook in augustus heb ik heel fijn kunnen rijden.

september:
9 september zou ik weer een oefencross hebben maar door het slechte weer niet kunnen rijden.
Wel leuke foto's gemaakt van Micky. 25 september zouden we weer een oefencross rijden maar helaas hadden we precies hetzelfde probleem als in april en ben ik dit keer na hindernis 4 gestopt. Ook ben ik in september begonnen met mijn nieuwe opleiding: Veehouderij.

oktober:
In begin oktober zou ik een oefencross hebben maar doordat de vorige weer zo slecht ging niet besloten te rijden. Verder met Micky weer bezig geweest met lange lijnen en lange teugel.
Spoiler:
Ik krijg de afbeelding niet recht helaas
Ik krijg de afbeelding niet recht helaas

november:
Omdat de oefencrossen steeds zo slecht gingen was ik bang dat Miley ook nu bij dressuur wedstrijden zich zo ging gedragen. Toch 19 november gestart weer op dezelfde terrein als in februari en maart. Het inrijden ging onwijs fijn dus ook al ging de proef slecht was ik tevreden. Maar WAUW wat ging de proef onwijs goed , ze had nog nooit zo fijn gelopen op ander terrein en dat resulteerde in 189,5 punten. Ook nog een 2de prijs van de BB/B.

december:
December wordt een rustig maandje met een paar trainingen. Met Micky ga ik nog wat lange lijnen en lange teugel oefenen , met Miley gewoon lekker dressuren en ik ga met Wodan weer opbouwen.

Dit jaar was een hele leuke jaar , waarbij ik enorm genoten heb van mijn knappe toppers!
Doelen voor volgend jaar:
- Miley vaker starten
- Wodan weer op normale ritme kunnen krijgen
- Micky nog verder trainen aan de lange teugel
Reacties zijn altijd leuk! (ondanks de slechte kwaliteit foto's
)