Daar heb ik al een topic over gehad, [IM] Lieve gekke pony, het ga je goed ♥, dus daar ga ik verder niet teveel woorden over zeggen. Vlak voor ze ingeslapen werd zijn lieve vriendinnetjes Muriëlle (bokker Muurp) en Marlies (bokker Bellatrix) allebei nog een keer langs gekomen om foto's te maken.Nu ik het een paar maanden later allemaal een beetje een plekje heb kunnen geven en ook met een lach aan alle herinneringen terug kan denken, wil ik graag deze prachtige foto's hier ook nog delen
In februari is het nieuwe huurhuisje klaar waar ik samen met mijn vriendin Eline (bokker Aleeneh) ga wonen, en dan komen er zeker wat van deze foto's aan de muur!
Ik mis Olina uiteraard heel erg, maar alle herinneringen die ik aan haar heb zowel op beeld als in mijn hoofd zijn prachtig
Ook ben ik rond haar overlijden een 4-jarige pony tegen gekomen die een nieuwe kans verdiende en waar ik ontzettend goed mee klikte (daar komt komende maand nog wel een keer een topic over), zij is nu van ons en alles wat ik van Olina geleerd heb komt zo ontzettend van pas met mijn nieuwe pony
Genoeg gekletst, hier een selectie van de mooie foto's
Sommige van Olina alleen, sommige met mij erbij en nog een paar waar ook Eline en Olina's grootste vriendin arabier Mish op staan 
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.