Wat leuk al die reacties! Ik zal direct alle namen doornemen. Voel je vooral niet beledigd als ik het niks vind, ik heb niet voor niks al talloze websites doorgespit
Hanne, die vind ik eigenlijk best leuk! Klinkt bijna hetzelfde als anne, maardan met haar eigen letter ervoor. Enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat ik het misschien iets te lievig vind. Maar dit is zeker een leuke naam!!
Hinke, vind ik niet zo... Doet mij denken aan hinken en ik vind de naam een beetje te fries.
Lana, opzich een leuke naam, echter doet hij me wel een beetje denken aan lama. Op zich best leuk, als ik haar even achter het behang wil plakken noem ik haar gewoon lama
Helga, vind ik niet zo'n mooie naam.
Bonnie, het idee van combineren vind ik heel leuk! Echter de naam Bonnie vind ik dan weer wat minder..
Hille, op zich een leuke naam, maar ik vind het meer een friezennaam.
Heidi, haha heel grappig dat je daar mee komt. Was het eerste wat in mij op kwam. We vonden het een grappige naam maar niet zo heel mooi... doet mij een beetje denken aan 'het meisje met de prei' screensaver van vroeger.
Helena, spreekt mij niet zo aan. Ik denk omdat hij wat lang is.
Holly, Haley en Honney vind ik ook niet zo leuk, iets te Amerikaans.
Hilde, leuke naam, maar voor mijn gevoel niet echt een paardennaam.
Britta, een leuke vlotte naam, jammergenoeg doet het mij een beetje denken aan brinta (pap).
Haf, hafje en haffie vind ik niet zo.
Hanneaux, vind ik te lang, sorry!
Bo, die vind ik natuurlijk erg leuk! Maar het houd mij een beetje tegen omdat mijn kat en verzorgpaard al zo heten.
Hester, valt helaas af, die vind ik wat te streng.
Haitie, vind ik te buitenlands.
Hera, vind ik ook wat te hard.
Hobie, grappige naam, maar ik vind hem wat te mannelijk.
Haya, vind ik ook niet zo leuk, sorry! Ik geloof dat ik niet zo'n fan ben van de letter Y...
Hieke, spreekt mij niet zo aan op de een of andere manier. Misschien omdat het niet een hele bekende naam is.
Amy, leuke naam. Die komt op het lijstje te staan.
Donna, zo heette mijn verzorgpony die ik heel lang heb verzorgd en waar ik heel veel leuke dingen mee heb gedaan! Krijg een goed gevoel van de naam, maar ik vind dat die naam bij mijn oude verzorgpony hoort en niet bij mijn nieuwe naam.
Havanna, geinige naam! Dat drinken mijn vrienden vaak
Ik vind hem wel te lang helaas...
Hazel, spreekt mij niet zo aan.
Harper, vind ik ook niet zo leuk. Voor mij wat te streng..