Omdat we elkaar beter en beter leren kennen met alles wat we samen meemaken.
Ze is werkelijk alles wat ik wou

Zei dat ik nooit meer een merrie wou... Wat ben ik blij dat ik niet naar mezelf heb geluisterd.
Frosty liby (AQHA)
Frosty chic olena x Peppy san liby
12.05.2003
Red roan
Januari - februari
Met dat ik niet zo de geweldige winter-ruiter ben hebben we maar heel af en toe gereden. We hebben vooral ook geborsteld en geknuffeld. Mevrouw vond de pauze niet zo erg want vond ze vaak al slapend in haar stal.

Maart
Onze bak was nog behoorlijk nat dus gingen we vaak op wandeling.

April
In april had ik besloten dat ik frosty zou laten dekken. vond 14 jaar een mooie leeftijd.
Ook hebben we een mini-fotoshoot gehouden, niets professioneel ofzo

Mei
Het zonnetje kwam er door en we begonnen terug met trainen. Ik hou ervan om haar dan overdag op de wei te laten en in de late avondzon pas te rijden

Juni
Frosty en ik waren al 1 jaar een team
Ook probeerden we nog altijd ze drachtig te krijgen dus durfde ik niet meer zoveel te rijden... Het zat zo in mijn hoofd .. 
Juli - Augustus
Genoten van elkaar en van het goede weer. In augustus had het eindelijk genomen en werd ze drachtig !
Mijn geluk kon niet op, na al die pogingen was het eindelijk gelukt. Spijtig genoeg na 1 maand dracht heeft ze het vruchtje afgestoten.

September
Samen verwerkten we de klap. Samen gek doen en gewoon wat we wouden. Eerst dacht ik dat ze er niet van had maar erna vond ik haar toch wat dof en ingevallen. Heb haar dan brokken alfalfa bijgegeven en daar kwam mijn knappe merrie weer tevoorschijn !

Oktober
Dit was onze laatste maand op deze stalling dus ik probeerde zo vaak mogelijk les te nemen. Het voelde dubbel maar het was de juiste beslissing. Door verschillende veranderingen bij de eigenaars etc. was ik niet meer zo akkoord met alles.

November
Op onze nieuwe stalling. Heel wat minder "sjieke" stalling maar ze komen zo goed als iedere dag buiten behalve als het echt hondenweer is. eigenaar is een super vriendelijke man die altijd wilt meedenken als je een probleem hebt. Frosty had wel meer aanpassingstijd nodig dan verwacht maar beetje per beetje gaat het beter.

December
We gaan eens naar de paardenkliniek rijden en zien wat zij er van vinden. Zou volgend jaar graag nog eens proberen om te dekken. maar alleen als ik weet dat zij er ok voor is. Voor de rest wordt het weer heel koud dus gaan we veel knuffelen en lui-lekker zijn
Reactie is altijd fijn, vragen mag altijd.
Wat een onwijs knappe merrie zeg
Hopelijk volgend jaar meer succes met het dekken van de knappe Frosty! De aanhouder wint hoor, ik heb ook heel wat mislukte pogingen gehad met verschillende merries voordat het lukte.