Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:@ Justkid Dat is precies wat ik ook zoek inderdaad! Ik weet van de verschillende foklijnen, maar kijk wel naar alles. Ik zoek ook geen wedstrijd topper![]()
Mag ik vragen hoe jij ooit aan jouw paard bent gekomen?

Was een veulen, die door nare start, het licht uit je ogen sloeg als je niet oppaste. Maar ik kwam om te mesten dus ik was uiteindelijk veilig terrein. Voor ik het wist had ik d'r gekocht.
Ik ga volgen!
Citaat:Paardje is 3 maanden onder het zadel. Zelf rijden ging fijn, wat een rust straalde ze uit. Galop moet nog iets bevestigd worden, maar een beginnende rollback, begin van een spin en een goede "ho" (kleine stop) zit er al heel goed in. Onwijs leuk paardje om mee aan de slag te gaan denk ik.
Ik wil ook omschakelen naar western, mijn paard is onlangs overleden, dus wie weet haal ik hier ook nog nuttige tips uit mocht ik ooit opzoek gaan naar een westernpaard.

Het is misschien niet wat je in eerste instantie in gedachten had, maar kan zeker leuk worden om samen te leren!
Met goede begeleiding lukt dat wel.
Die tweede ook heel leuk! Duitsland zeker ook een optie (iemand zin in tolken? :p) Misschien even een dagtrip plannen