Foto reading over mijn paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
purny

Berichten: 27523
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:52

Bijzonder! Zo wil ik al tijden een reading laten doen van mijn favoriete manegepaardje, gewoon omdat ik nieuwsgierig ben naar wat er in haar hoofdje omgaat

KirstenEsmee

Berichten: 73
Geregistreerd: 18-04-17
Woonplaats: Franeker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-17 22:57

XxChelsey1xX schreef:
Wat gaaf! Ik zou dit ook echt willen doen met mijn nieuwe paardje, hij heeft namelijk hele rare stuiptrekkingen als reactie op dingen die hij moeilijk/eng vind en zou wel eens willen weten waar dit vandaan komt :)


Nou ik kan je vertellen, ik vond het super intressant maar ik ben niet 100% overtuigd. Bepaalde dingen kloppen en sommige dingen totaal niet. Wel is zeker dat het geen kwaat kan en dus altijd leuk is als je intresse er ligt om het te doen. Veel succes met je nieuwe paardje :o

XxChelsey1xX

Berichten: 1290
Geregistreerd: 23-03-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:59

KirstenEsmee schreef:
XxChelsey1xX schreef:
Wat gaaf! Ik zou dit ook echt willen doen met mijn nieuwe paardje, hij heeft namelijk hele rare stuiptrekkingen als reactie op dingen die hij moeilijk/eng vind en zou wel eens willen weten waar dit vandaan komt :)


Nou ik kan je vertellen, ik vond het super intressant maar ik ben niet 100% overtuigd. Bepaalde dingen kloppen en sommige dingen totaal niet. Wel is zeker dat het geen kwaat kan en dus altijd leuk is als je intresse er ligt om het te doen. Veel succes met je nieuwe paardje :o


Had je een pb'tje gestuurd erover :P Ik ben ook wel erg sceptisch (teveel naar ghost hunters en Long Island Medium gekeken haha) maar ik sta open om het te proberen, wie weet komt er wat uit

KirstenEsmee

Berichten: 73
Geregistreerd: 18-04-17
Woonplaats: Franeker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-17 23:07

@rayoow
Ik heb 2 foto's, zijn naam en zijn geboorte datum doorgegeven. De rest heeft ze zelf gedaan. Ik heb niks online gezet over zijn gezondheid tot nu toe. Ik kan me voorstellen dan je het live een "eerlijker gevoel" aan je geeft. Toch heb ik niet het idee dat ze nu zoveel info over mijn paard zou kunnen vinden online en heb ook niet het idee dat ze dat zou doen O:)

KirstenEsmee

Berichten: 73
Geregistreerd: 18-04-17
Woonplaats: Franeker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-17 23:07

purny schreef:
Bijzonder! Zo wil ik al tijden een reading laten doen van mijn favoriete manegepaardje, gewoon omdat ik nieuwsgierig ben naar wat er in haar hoofdje omgaat


Ja ik was ook gewoon nieuwschierig idd :D

goeroe
Berichten: 5346
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 23:50

Ik vind het 'interessant' om te lezen, omdat het precies laat zien hoe zo'n reading werkt. Eerlijk gezegd lees ik helemaal niets waarvoor enig talent, laat staan een gave nodig is. Werkelijk iedereen kan dit leren.

finnens

Berichten: 4919
Geregistreerd: 11-01-13

Re: Foto reading over mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 23:59

Een vrij oppervlakkig verhaal dat op veel veulens kan slaan. Leuk veulen vind ik het, trouwens! Zo van de foto's.

Maar buiten dat is het altijd leuk eens zoiets te proberen, het kan geen kwaad. Al zou ik het gek vinden als hier geld voor gevraagd is.