Sommigen van jullie herinneren zich vast nog topics over hoe radeloos ik was. En dat ben ik af en toe nog steeds. We hebben ups gehad, maar ook veel downs. Ik heb me euforisch gevoeld met hem, maar ook doodsbang en depressief. Ik heb me afgevraagd hoe ik ooit níét van hem kon houden, maar ook vaak genoeg hoe ik ooit voor hem gevallen kon zijn.
4 jaar in 15 foto's. 4 jaar aan pijnlijke, geweldige, vreselijke, mooie maar vooral onze herinneringen. Dit is echt het paard dat ik nodig had, niet het paard dat ik graag wilde hebben. Hij zet mij met beide benen op de grond(en ok, ook regelmatig met mijn kont) en ik ben hem dankbaar voor iedere minuut die wij samen door gebracht hebben.
Andor van de Olde Stee, bedankt

Jaar 1

Jaar 2

Jaar 3

Jaar 4

En dan nog gewoon 3 foto's omdat ik mijn paard zo mega knap vind

Ik heb bewust alleen voor "leuke" foto's van ons twee gekozen dit keer

Al met al, hebben we een bewogen 4 jaar gehad. 2x van stal gewisseld en nu eindelijk een plek waar we ons allebei 100% happy voelen. Veel zware en emotionele momenten meegemaakt, ik ben 3 maanden weg geweest en we hebben natuurlijk de overstap naar western gemaakt.
Dit alles had ik niet kunnen doen met een ander paard dan mijn lieve, trouwe Ansje

Bedankt voor het kijken en lezen, wij gaan nog even genieten en op naar de komende jaren!