Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zou naast die verbouwing enzo niet nu ook nog twee paarden gaan inrijden, dat kost heel veel tijd en energie en de spanning die je daardoor opbouwt (omdat je al zoveel andere dingen aan je hoofd hebt) voelen zij ook. xxx schreef:Ik ben op zoek naar een western bijrijdpaard, beetje jammer dat je helemaal in de achterhoek woont... woon zelf in Leersum. Wat bedoel je precies met 'ze laten lopen'? Gewoon nog even niet inrijden? Op zich kan dat op die leeftijd weinig kwaad, in principe is een paard rond zijn 6e nog meer klaar voor inrijden dan rond zijn 3e. Maar dat is mijn persoonlijke mening hoorIk zou naast die verbouwing enzo niet nu ook nog twee paarden gaan inrijden, dat kost heel veel tijd en energie en de spanning die je daardoor opbouwt (omdat je al zoveel andere dingen aan je hoofd hebt) voelen zij ook.
jasmijn16 schreef:Je kunt die van bijna 4 in laten rijden en kijken hoe hij/zij het oppakt? Als het onder het zadel over een tijd niet klikt tussen jullie is de keuze om een ander huisje voor haar te zoeken misschien makkelijker? Een verzorger zoeken kun je sowieso doen natuurlijk, misschien vind je wel een leuk iemand
Maflinger_S schreef:Ik zou deze vraag nog eens stellen als de grote verbouwing is afgerond en het derde kind is gearriveerd. Tot die tijd lopen ze lekker buiten en komen niets te kort (begrijp ik uit je post). Mocht je in de tussentijd een bijrijder/verzorger vinden voor het paard dat je al wel rijdt, is dat mooi meegenomen. Zo niet, heeft deze ook vakantie, net als die andere 2.
Nog steeds is het niet het makkelijkste paard hoor, maar ik heb echt het gevoel dat die rust haar heel goed heeft gedaan. Nu doe ik zo'n twee keer per week wat met haar, het is gewoon echt geen paard dat elke dag aan het werk wil.