Maar ik vraag me eigenlijk af wat jullie meningen zijn over touwhalsters en neckropes (ja, ik heb het over touwhalsters en niet over halstertouwen) want ik ben binnenkort jarig en ik heb nu al een touwhalster besteld (zelfs 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kabayo schreef:Ik vind touwhalsters ondingen.
Je kan ze er niet mee vast zetten , of mee rijden. Alleen mee wandelen . Ze zijn heel scherp. Ik koop liever een normaal halster
sannexponys schreef:Eeuhm, niet gebruiken voor een veulen!
Voor je oudere pony helemaal prima, maar als een veulen schrikt/bang is kan een touwhalster NOOIT breken en dan wordt het gevaarlijk!
En een neckrope is voor rijden, dus ik weet niet precies wat je daarmee kan doen![]()
Ik vind touwhalster wel echt superleuk
Fennadev schreef:Ik fiets en wandel met touwhalster, al wordt mijn oudste zelfs dan soms staatsgevaarlijk met fietsen dus dan krijgt hij zijn menhoofdstel even om, zonder het bit te gebruiken overigens, maar alleen dat bit in zijn mond hebben daarvan gaat ie wel weer luisteren. Mijn jongste is soms wat omstuimig en alleen daarom is dat halster al handig, wel hebben ze allebei een neusstukje erop zodat ze niet direct een snijdend touw in de neus hebben.
Neckrope vind ik pas een onding, die is Alex veel te groot en kleiner bestellen kan niet