Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_Zsazsa_ schreef:Gewoon overleggen en vragen wat zij ervan vinden. Je hebt de pony betaald dus je bent vrij om te gaan. Lijkt mij dat dit prima op te lossen is als jij dressuurmatig aan de slag wil. Dat gaat nu niet en zoek je dus een ander plekje. Dat kan gewoon netjes en begripvol neem ik aan verteld en geaccepteerd worden.
Mlsw schreef:In principe wel natuurlijk, alleen ik ben zo een twijfelaar, als ik wegga missen ze iemand met voeren en mesten, missen ze een groot gedeelte waar de huur van 't weiland van betaald wordt etc.. Plus wat ik allemaal aan ze heb te danken... Ik vind het gewoon een erg lastige keuze..
Mlsw schreef:Ik heb al wat stallen waar mn oog op is gevallen en op enkele is ook plek. Verhuizen zou voordeliger zijn als een nieuwe auto en trailer of een vrachtwagen aan te schaffen..
We hebben wel afgezette stukken op de wei, die in de zomer als bak dienen, alleen is alles klei, dus nu al een paar weken, is de wei niet te rijden of te longeren, er is 1 plekje waar ik nu nog kan longeren maar als t daar eenmaal kapot is wat na 1 of 2 x gebeurd met dit weer, wordt het 1 glibberige bende en kan dat dus ook niet meer...
Gelijk naar het buiten trainen, als je een leuk bos hebt zou dat inderdaad gaan, met een leuk zandpad.. Helaas is dat niet en alle paden en bermen die er zijn, zijn dus ook klei dus harder als stappen gaat dan vaak niet. Het meeste is ook nog altijd best druk dus een pasje wijken etc zit er al vaak niet bij helaas.. Afgelopen winter van alles geprobeerd toen ze nog niet van mij was maar het is erg lastig helaas!
Iig alvast bedankt voor al jullie hulp! Ik blijf nog even twijfelen ben ik bang
JoycexEnya schreef:Wij hebben ook alleen maar een wei. En een grasbak. Ik rijd er echt nooit in. Ik train in de zomer wel in de bak, in de winter doe ik dit niet of buiten. Prima te doen zo geen bak voor nodig. In het bos liggen boomstammetjes om over heen te springen.
Bak gebruik ik alleen dus in de zomer voor les en af en toe voor hoger te springen. Nu sloop je de bak en word het nog gladder.
En sta goedkoper dan op een stal met een bak
Edit: ik rijd doordeweeks ook meestal door bermen kan je ook prima trainen, rechtrichten, stelling en buiging of overgangen met een lange berm
In het weekend ga ik naar het bos