Zoals sommigen misschien weten heb ik nu sinds een klein tijdje een eigen paard. Het is een 6 jarige haflinger merrie met een onwijs knap koppie en een ontzettend hoog knuffelgehalte. Ze is nog wat lomp en gaat overal onderdoor overheen of langs op en als dat niet gaat, dan moeten we er maar dwars doorheen. Maarja ze worden niet voor niks maflingers genoemd
.De laatste dagen was het ontzettend lekker weer en ik had net een aantal foto's met een vriendin gemaakt en toen ik binnen zat om deze na te bewerken kleurde de kamer ineens zo mooi rood dat ik toch maar even naar buiten moest om de zonsondergang te gaan bewonderen, natuurlijk snel de camera meegepakt om snel wat foto's te maken.
Ze zijn ontzettend mooi geworden (als ik dat zelf mag zeggen) en ik wil ze graag met jullie delen!
Nog eventjes snel voorstellen, dit is April (nog een beetje te dik hier, dit was 2 dagen nadat ze bij mij was gekomen)

ik zag ook nog een mooie mogelijkheid voor een aantal blackfoto's en ben ontzettend blij met het resultaat (hele leuke nieuwe achtergronden
)

en weer terug naar het zonnetje

en hier nog een paar kleintjes omdat het anders wel heel vol word:

nou dat was het, ik ben heel benieuwd wat jullie vinden en laat vooral een reactie achter!
Jullie zullen ons vast nog veel voorbij zien komen op bokt!!
Groetjes, Faith
ze straalt in het zonnetje!
, leuk dat je het zegt!! Want er werd bij de keuring ook al gezegd dat ze wel echt te dik was en toen was ze ook echt wel dik hoor, maar ik heb haar nu een maandje ofzo en het is zo raar hoeveel ze is afgevallen, echt heel grappig.