Weer een geweldige zomer beleeft met onze mini kudde!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SeaSide

Weer een geweldige zomer beleeft met onze mini kudde!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-17 14:28

De zomermaanden zijn bij ons thuis altijd mijn favoriete maanden, dan komen de camping gasten, beginnen er ponykampen maar bovenal de warme zomeravonden waarbij je heerlijk bij ons op het strand kan rijden terwijl de zon ondergaat <3 .

Afgelopen zomer is er weer erg veel gebeurd in en om onze mini kudde, van sommige gebeurtenissen heb ik topic's aangemaakt maar van meeste niet en vandaar dit topic. :Y)

Even een snelle voorstel foto van onze mini kudde.
Van links naar rechts Sia, Jack Sparrow, Rosa en Martje
1.Afbeelding

Ons eerste echte zomerse avontuur filmden we voor mijn opa. Elk jaar sinds hij is overleden filmden mijn vriend en ik op het strand een kleine tribute. Dit deden we als de zon onderging en was vooral een stukje verwerking voor mijzelf. Maar dit jaar was het anders, als ik nu aan mijn opa denk dat hoef ik niet meer te huilen maar ben ik zo ontzettend dankbaar voor alles wat hij heeft gedaan voor mijzelf en mijn familie. Natuurlijk zal ik hem altijd missen, maar ben ik dankbaar voor alles wat hij heeft nagelaten en probeer zo veel mogelijk te genieten van het leven zoals hij dat ook deed.
https://youtu.be/Mrwp1iK32Ls[
Daarom filmden mijn vriend en ik dit jaar voor het eerst op het strand met de zonsopgang, en kregen we ook nog heel erg bijzonder bezoek van een grijze zeehond.. Dit maakte de ochtend helemaal compleet aangezien mijn opa gewonden/verzwakte zeehonden opving voor Ecomare en Pieterburen.

Samen met Jack mocht ik dit jaar ook meedoen aan de Horses Got Thalent wedstrijd tijdens Paard & Plezier.
2. Afbeelding
Plezier hadden we zeker :j !

Maar zoals ik al had verteld geniet ik in de zomermaanden toch het meest van de zomeravonden op het strand <3 <3 .
3. Afbeelding

Afgelopen zomer hebben we 2 keer mogen meedoen aan een fotomeeting op het strand van Huisduinen (slechts 1,5 uur - 2 uur rijden te paard, maar dat is het helemaal waard aangezien de afstand van onze woonplaats naar huisduinen helemaal over het strand te rijden is)
4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding

En als je op een ochtend de krant openslaat en dan opeens je trouwe viervoeter ziet is dat natuurlijk ontzettend gaaf!
7. Afbeelding

Afgelopen juli hebben mijn vriend en ik onze interesses weer gecombineerd en een 3e special effecten meeting georganiseerd. Voorafgaande aan de meeting hadden we bezoek van 2 fotografen uit het buitenland die graag not een aantal foto's van de paarden in de wei wilden maken.
<3
8. Afbeelding
9. Afbeelding

Daarna mochten Sia en Jack mee naar de vereniging voor de special effecten meeting en wat heeft Sia haar best gedaan ondanks dat het haar 1e keer was!
10. Afbeelding

11. Afbeelding

Na die meeting weer onderweg naar een andere meeting!
12. Afbeelding

En ook kwam er een vriendin bij ons op de camping die elk jaar komt, en inmiddels oefent om fotograaf te worden. Mijn paardjes willen altijd graag model staan, en vorige week opende ik het topic met haar foto's: [ITP] Jong en oud in de wei!
Maar dat waren slechts de "weide foto's" ze had ook een aantal foto's gemaakt terwijl ik met Jack trainden
13. Afbeelding
Alleen werd de training van Jack en mij nogal lastig aangezien de 3 dames ook graag mee wilden doen :Y) .
https://youtu.be/W5RiRL-P2mM

Dan nog 1 echte laatste fotosessie van deze zomer :+
14. Afbeelding

En dan mag er nog 1 foto worden geplaatst van deze zomer... Oei wat een moeilijke keuze zoveel leuke dingen boogschieten te paard, Horse Event... Maar het word toch een foto van ponykamp bij ons thuis, 1 van de leukste activiteiten in de zomer!
15. Afbeelding

Bedankt voor het openen van ons topic en tot het volgende topic!
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 18-10-17 18:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Filmpjes in links geplaatst, maximaal 15 zichtbare afbeeldingen toegestaan

Ballard_L

Re: Weer een geweldige zomer beleeft met onze mini kudde!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 05:56

Wat een veelzijdige paardjes :) leuk dat je er zo vaak op uit gaat!

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 17:48

Wat een leuke kudde heb je! Ik vind de zwart-witfoto van Jack heel mooi <3

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 06:23

Foto 4 machtig mooi <3

Katisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 21:33

Polocrosse toppers! :-) supergave foto's!!

Soofje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 08:51

Hi Seaside
Stond jij niet een keer in de penny met jouw pony Martje toen jullie een zeehond baby had gered je hebt echt super mooie paarden!