Bij deze dan toch ook een volg topic voor mijn verzorgpony Storm! Ik heb geen idee of mensen hier geinteresseerd zijn aangezien er al zoveel volg topics zijn, dus laat dat vooral weten! Tips of opbouwende kritiek zijn altijd welkom, ik ben tenslotte geen expert
Even in het kort wat over Storm:
Storm is een 25 jarige welsh pony. Hij is ongeveer 1.37 hoog en voskleurig. Bij de vorige eigenaar heeft hij altijd voor de kar gelopen, enkel en dubbelspan. Ik verzorg hem nu ongeveer een half jaartje en doe eigenlijk nog van alles met hem. Helaas heeft hij de ziekte van cushing, maar dit is met medicijnen goed onder controle te houden. Hij is afgelopen winter behoorlijk afgevallen, en mede dankzij zijn cushing is hij nog niet op het goede gewicht. Hier werken we aan door hem voldoende eten aan te bieden en in de koudere nachten warm te houden.
Op dit moment ben ik aan zijn conditie aan het werken door veel met hem te wandelen en fietsen. Ik rij liever niet meer op hem. Dit door zijn leeftijd, maar ook omdat ik vind dat ik eigenlijk iets te groot en zwaar voor hem ben. Ook probeer ik het grondwerk op te pakken, maar doordat we hier allebei onbekend mee zijn gaat dit niet altijd even soepel...

Hier nog een fotootje van een paar dagen geleden.