Ik vraag jullie advies om het volgende;
Ik heb mijn huidige pony nu 3 jaar. Ze is nu 5 en vanaf haar 3de onder het zadel. Ik het begin toen ik haar ben gaan inrijden ging het allemaal niet heel erg makkelijk. Super braaf maar niet vooruit te branden. Uiteindelijk na 3 maand haar de winter weg gezet om haar lekker door te laten groeien en paard te laten zijn. En in het voorjaar weer opgepakt dit ging helaas niet om dat ze wat onregelmatig liep. En haar toen bij de veearts helemaal binnenste buiten laten keren om te kijken of er misschien iets niet goed was met haar. Hier kwam niks uit en op foto’s en echo’s was het allemaal perfect. Uiteindelijk toch weer gaan rijden (ze liep weer goed) en hulp gehad van een stalgenootje. Veel lessen genomen en eigenlijk zijn we nu nog geen stap verder. Ik heb het idee dat het een flegmatiek paard is wat ik op het internet lees. En die paarden zijn eigenlijk gewoon altijd heel rustig. Ze is nog steeds niet vooruit te branden in de bak en buiten ook niet. En ik vind het gewoon ook sneu voor haar dat ik haar altijd maar weer moet corrigeren. En aangezien gewoon echt een dressuur ruiter ben twijfel ik al heel lang of dit wel een goede combinatie is. Ik ben nog nooit bij stal weg gekomen met Het gevoel van wauw. Ookal stel ik mijn eisen steeds weer bij. Nu ben ik wel super gek op haar en ken geen 1 paard die zo lief is. Ik vind het een hele moeilijke beslissing. Hebben mensen van hier misschien tips en adviezen?
Alvast bedankt