Jullie kennen Mirre vast wel!
Mirre is bekend als het 'wonder''paard van bokt door alles wat ze heeft doorstaan.
Helaas zijn wij er een maand geleden achter gekomen dat Mirre ook nog eens lichte kissing spines heeft... gelukkig niet in erge mate doordat we juist hebben getraind maar nu wij richting het M1 gaan kreeg ze moeite met oprichten.
Toen zijn wij naar de kliniek geweest en hebben we haar laten checken en helaas kwam hier Kissing Spines uit.
Gelukkig is ze ingespoten en doet ze het heel goed!!
Voordat we dit te horen kregen hadden we nog lekker een fotoshoot op het strand gedaan.
De foto's zijn gemaakt door mijn lieve vriendinnetje Evelien De Bruin Fotografie!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

Een reactie vinden wij leuk!
reactie over cap of schoenen hoeft niet, dit is eigenkeus!!
Liefs Salina!
Fijn dat het inspuiten goed heeft geholpen, hopelijk blijft het goed gaan met je knappe dame! 
hopelijk kunnen jullie nog lang genieten. Wat is de prognose?
, maar die weten waarschijnlijk niet wat een lange weg het voor jou en Mirre is geweest om ooit die mooie strandrit te kunnen maken
. Een paar jaar geleden vertelde je dat het je grootste droom was om dat een keer met Mirre te kunnen doen. Kippevel toen ik de foto's net zag ! Geniet ervan en ik hoop dat er nog wat strandritjes mogen volgen