Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

lindam75 schreef:nee ik durf het gelukkig wel te zeggen maar ik baal gewoon van mezelf. tot voor een paar jaar terug deed was ik nergens bang voor.. het lijkt wel hoe ouder je wordt hoe angstiger ik wordt.. baal dus van mezelf.. wil zo graag ook ontspannen buiten rijden en niet alleen maar rondjes in de bak..eraf stappen heb ik ook aan gedacht maar ergens ben ik bang dat ik dan steeds sneller eraf ga.. want nu vond ik zelfs een emmer in de sloot verdacht..
Op mijn eigen vertrouwde haflinger, waar ik alweer bijna 17 jaar mee buiten rij, kan ik me lekker ontspannen. Maar een paard dat ik niet ken, zelfs wanneer me verteld werd dat het "bomproef" is, vind ik al een stuk spannender. En eerlijk gezegd zet ik me op paarden waarvan bekend is dat ze wel eens raar doen op buitenrit, gewoon niet meer op.
lindam75 schreef:maar dan rijden jullie dus ook niet relaxed als ik dit zo lees.
haar focus was ook goed. Dus ben ik erop geklommen en hebben we heerlijk getölt! En dat op een weg waar verschrikkelijk veel oldtimers langs kwamen die dag..(wel leuk om naar te kijken Haha). Maar ze keek niet op of om