(België) Horse ID - kan ik de naam van mijn paard aanpassen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsey

(België) Horse ID - kan ik de naam van mijn paard aanpassen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-17 10:39

Hey,

Ik ben Ilse en heb sinds kort mijn eerste paard (voorsteltopic: https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=137&t=1930297&lr=526859344#unread). Nu had ik van de vorige eigenaars per ongeluk een verkeerd mutatieformulier mee (ze verhuizen naar het buitenland en hadden een grote kudde en er is per ongeluk iets verwisseld geraakt). Ik heb wel het juiste paspoort mee gekregen en zag dus dat de UELN-nummer op het mutatiedocument niet overeen kwam. Vandaag komen ze nog eens op bezoek en gaan we het document in orde maken. Nu vraag ik mij af of ik zijn nieuwe naam mag invullen op het mutatiedocument en registratie?

Het is geen standaard geval dus ik denk dat ik zijn oude naam misschien niet moet behouden?
- Hij komt uit Frankrijk en heeft enkel een Frans paspoort, ik ga hem registreren in België. De oude eigenaars hebben hem niet lang gehad en hadden hem dus niet meer geregistreerd.
- Voor de zekerheid breng ik dat mutatiedocument in orde, ook al is dat misschien niet nodig omdat ik hem als nieuw paard moet registreren voor België.
- Op zijn Franse ID heet hij 'Espoir', ik zou dat op zijn Belgische ID dus graag naar 'Floyd' veranderen als dat kan.

Ik heb zijn naam voorlopig dus opengelaten en al de rest ingevuld. Wie heeft er raad voor mij?