Ze zijn allemaal mijn droompony's

inmiddels ben ik in het bezit van 14 welsh pony's, hierbij dus even een kijkje wat ik heb staan en de rest staat op mijn website http://www.bluedyfas.nl
we beginnen natuurlijk met Dilly, mijn trots en gewoon echt de fijnste pony die ik mij ooit kan wensen!
Dilly hebben we als veulentje gekocht en heb ik alles zelf mee gedaan, Dilly was ook mijn eerste ervaring met mennen en ja dat heb ik nog zelf gedaan ook
Sorry voor mijn slechte voorbeeld hier, maar een pony als Dilly ben ik daarna ook nooit meer tegengekomen kwa beleren
Afgelopen jaar hebben we een bronzen medaille behaald op de hippiade in de klasse M enkelspan pony

Vorig jaar heb ik haar half zusje erbij gekocht deze heeft dit jaar op de keuring het ster predicaat behaald.

voor eerst in span met haar zus

verder heb ik nog een onwijs fijne 9 jarige palomino ster merrie afgelopen jaar heeft ze een veulentje gehad en nu word ze weer opgepakt voor de kar en hoop ik der uit te brengen.

Jaimy het veulentje van Polly van afgelopen jaar

verder hebben we dit jaar nog een merrieveulen gekregen genaamd Lilly

verder nog wat jongen opfok:
Robijn een jaarling hengst

de schimmel is Max mijn 2 jarige hengst

Onyx mijn jaarling hengst

Zorro mijn 2 jarige hengst

En dan heb ik nog Honey bee's Jocremo staan onze 3 jarige dekhengst

We zijn sinds kort met hem aan het werk gegaan omdat die de hele zomer ook flink gedekt heeft.
En hij laat nu al zien dat die echt een top instelling heeft!

en om af te sluiten nog mijn meest speciale duo samen

.
. Ik vind m iig tof
Dat kan je gerust een fijne kudde noemen !
*
vooral de 3jarige dekhengst, wauw wat een plaatje!