[VOLG] Reactieve Roxy inrijden..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kasmir

Berichten: 5434
Geregistreerd: 11-09-05
Woonplaats: Noord Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-19 18:09

Kleine Roxy update :).

Marocje
Berichten: 5607
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 20:46

Ah wat goed zeg! En meteen zo terug naar stap (reageerde ze nou op jou?) toen het wat spannend werd..

Kasmir

Berichten: 5434
Geregistreerd: 11-09-05
Woonplaats: Noord Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-19 21:10

Dat is echt het fijnste, het rennen is eruit en het is nu remmen als ze dingen spannend vind xD. Ze reageerde iets op de kinderen die daar krijsend rond rende }:0 en vind het sowieso in het begin fijn om controle te rijden met veel overgangen. Ik ben overigens degene die filmt ;) , eigenaresse en haar zusje hebben het volledig overgenomen en zijn geweldig bezig.

Marocje
Berichten: 5607
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 22:24

Ja dat begreep ik, fijn hoor!

Kasmir

Berichten: 5434
Geregistreerd: 11-09-05
Woonplaats: Noord Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-19 23:07

Omdat ik begrijp dat mensen dit topic gebruiken als verwijs topic ga ik er even rustig voor zitten om er weer een overzichtelijk topic van te maken. Dit omdat veel filmpjes op FB stonden, ik ze hier vanaf heb gehaald en zo het beeldmateriaal grotendeels verloren is gegaan.

Hierbij de samenvatting met de meest relevante filmpjes en in het vet gedrukt de linkjes naar de betreffende pagina voor de tips die ik heb gekregen :)

Aan het begin van het topic heb ik een overzicht van wat er tot nu toe met Rox is gedaan (en fout gegaan). Veel filmpjes kan ik niet zo goed terug vinden, hier toch wat filmpjes die een beeld schetsen.
17-12-2016


17-09-2017




17-10-2017


Ik kreeg in het begin nog veel verschillende reacties met allerlei filosofieën.
Het volgende beeldmateriaal staat op pagina 2.
21-10-2017


Op pagina 3&4 staan alle filmpjes nog keurig waar ze horen te staan.

Op pagina 5 ontbreekt het filmpje van de niet zo geslaagde training met het plastic zakje. De opbouw van deze training is volkomen verkeerd, bega deze fout niet maar lees wel de hierop volgende reacties want die zijn fijn ;)


Op pagina 9 staan de volgende 2 sessies met een zakje en een interessante discussie :).


Verder lijken alle filmpjes er redelijk in te staan. Mocht je de short route nemen en alleen dit lezen wil ik je nog even wijzen op pagina 15 waar een leuke samenvatting van een les van Paarden-taal staat met op de volgende pagina deel 2 ;).

Zo poeh ik hoop dat het ontbrekende deel van dit topic nu weer iets leesbaarder wordt :Y) .

Peetstap

Berichten: 2518
Geregistreerd: 10-12-11
Woonplaats: Noord Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 13:35

Kasmir: Heeeel hartelijk dank dat je wat video materiaal bij elkaar hebt gezocht en zelfs een kort overzicht hebt gemaakt. +:)+
Dit wordt zeker gewaardeerd door vele lezers en trainers op dit vlak.
(Tucker zal er wel niet zo blij mee zijn := _O- )


Zit daardoor hele topic nog es door te neuzen, en haal er alweer nieuwe dingen uit die ik nuttig kan toepassen :j of toch weer was vergeten.

Kasmir

Berichten: 5434
Geregistreerd: 11-09-05
Woonplaats: Noord Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-19 12:12

Marocje schreef:
Ja dat begreep ik, fijn hoor!


Ohh wacht je bedoelde het terug gaan naar de stap of ze op mij reageerde haha. Nee de terughulp zit er goed in, halthouden gaat ook heel netjes.

Peetstap: u vraagt wij draaien haha. Ik vind het ook wel leuk om weer eens terug te zien, ze is zo'n ander paard geworden :)