Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JetloveIndra schreef:net een topic geplaatst over nepmaneges, om er gezellig over te praten, krijg ik allemaal stomme rea's (geen gescheld ofzo)
wat doen jullie als zoiets gebeurd?
_fairytale schreef:je moet er rekening mee houden dat iedereen mag reageren, en dus terecht kritiek kunnen geven, je kan je daar heel aangevallen door voelen maar je kan ook begrijpen dat die mensen het beste met je voor hebben en jou ermee willen helpen en ''beschermen'' tegen boetes en andere ingewikkelde zaken met de foto's.
Het is heel leuk dat mensen zo'n ''manege'' beginnen, maar het is vaak handig dat ze zich eerst een beetje in de consequenties verdiepen.

Memories schreef:Lieve TS, welkom in de volwassen wereld. Je gaat nou eenmaal niet altijd overal positieve reacties op krijgen. Nu niet en nooit niet. Het maakt niet uit wat het is, er is altijd wel iemand die het stom vindt of het niet met jee eens is. Het beste kun je leren daar gewoon mee om te gaan: eventuele lering trekken uit kritisch geformuleerde reacties en de rest lekker negeren. Schouders ophalen en weer verder.
Supervixen schreef:Rea's??![]()
Ik denk dat ik een generatiekloof voel.
Dat je dat niet snapt joh!
Weidemaatje schreef:Niet denken dat het aan jou ligt, het is gewoon een nogal gevoelig onderwerp. Vroeger en vele van ons deden ook dat soort dingen zoals nep-maneges, alleen was het vroeger nog tekenen, en ja, nu is er een generatie die van jongs af aan begint met socialmedia en dan krijg je ipv tekenen dat ze plaatjes opzoeken. Maar mensen die hun paard daar zien, vinden dat niet leuk. Dat begrijp je later als je een eigen paard hebt vast wel! Ligt dus echt niet aan jou, gewoon lekker laten gaan.
Weidemaatje schreef:Niet denken dat het aan jou ligt, het is gewoon een nogal gevoelig onderwerp. Vroeger en vele van ons deden ook dat soort dingen zoals nep-maneges, alleen was het vroeger nog tekenen, en ja, nu is er een generatie die van jongs af aan begint met socialmedia en dan krijg je ipv tekenen dat ze plaatjes opzoeken. Maar mensen die hun paard daar zien, vinden dat niet leuk. Dat begrijp je later als je een eigen paard hebt vast wel! Ligt dus echt niet aan jou, gewoon lekker laten gaan.

Mijn paard had daar zelf ook wel oren naar gehad denk ik, ondanks dat hij al jaren geruind was
Ikzelf was van de foto afgeknipt, dus deed niet mee in het verhaal 

KoudbloedKim schreef:Ik vond het ook wel ver gaan in dat topic, eerlijk gezegd.
TS gebruikte zelf geen foto's van anderen, maar volgende gewoon de accounts.
En dan krijgt ze zo'n lading commentaar over zich heen.
Daar had eigenlijk even een apart topic voor gemaakt 'moeten' worden.