Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mirjamalvaro

Berichten: 14655
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 19:24

Wat een knappe amado en weer lekker thuis. :):)

Ja Sterre deed het erg goed. Ze vind het natuurlijk erg spannend maar blijft perfect luisteren (ok op dat ene momdntje na dan). Ze loopt zo heerlijk stabiel de proeven door, blij mens hoor. :))

SBravour

Berichten: 3340
Geregistreerd: 04-06-12

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 19:36

Wauw staat hem goed zeg, die kar! Bevalt de kar ook?

Amado
Berichten: 1331
Geregistreerd: 22-01-15

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 19:59

Dankjullie :D
Jaa de kar is super! Echt enorm fijn

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 20:42

Nouklime heerlijk dat je andere paardje zo toch nog lekker kan genieten. Zie nu in je onderschrift dat hij geblesseerd is. Wel zonde dat hij niet meer de sport in kan..

Super Sbravour!!

Anetteflame we doen nu stap, draf, galop een keer een volte en van hand veranderen meer eigenlijk nog niet. Ik zit er nu 2x per week op en blijf dat voorlopig ook doen. En van die 2x heel af en toe eens op een andere locatie zodat ze dat ook leert, maar ook daar niet meer dan simpel stap, draf en galop. En de andere dagen doen we alleen een beetje knuffelen, vind ze heerlijk haha :')
Heb gewoon geluk dat ze een karakter van goud heeft <3

Super dat de draf zo braaf ging, top!
Dat ziet er mooi ontspannen uit!

Welkom Lente!

Roycemack een heel blij paard dus omdat ie een sprongetje mocht doen :')
Zeker herkenbaar, Hier komt heel veel verkeer langs, vrachtwagens, trekkers etc. Soms als er een mega grote trekker ofzo aankomt heb ik nog wel een keer zoiets van ohh als ie maar braaf blijft. Maar ze kijkt niet op of om :j *D Dus nu mezelf afleren dat ik me daardoor laat afleiden :') Anderzijds vertrouwd ze ook wel echt op mensen, als ze iets spannend vind en even niet verder wil en er loopt even iemand mee dan vertrouwt ze het ook wel heel snel.

Welkom SCC

Dankje Patty!
Filmmateriaal komt deze week. Even tijd voor vinden haha
Haha krisje een echte merrie dus :') Ik wil dit niet, dus ik ga lekker dwarsliggen :P
Krisje lekker vrij en baby doet het goed dus, super dat de meisjes er ook zo op weg konden rijden!

Murosch een vrolijke veronia, zie er idd niks aan!
Waarschijnlijk dat wat je onder het zadel af en toe ziet is gewoon nog onbalans, en ook absoluut niet raar voor een jonkie natuurlijk

Cera lekker bezig! Lijkt het nu zo of rij je met dubbele teugel?
Oh lees t al

Hier ook beleerd met zadel en normaal hoofdstel
Leuk om te lezen/zien dat er van best veel verschillende dingen gebruikt gemaakt wordt. Ook leuk om zo jullie ervaringen daarin te lezen. Heb mezelf nooit zo verdiept in het het boomloos en bitloos maar het klinkt zo best interessant!

wow kmbn wat is die goed opgeknapt zeg! Als je zou zeggen dat het een ander paard is geloof je het ook.
Wat heet hij het getroffen met zo'n baasje! :j

Ik heb voor straks als het wat kouder wordt ook een 0 grams regendeken, daarnaast een 150 grams, 300 grams en een 400 met hals voor als het echt heel koud is.

Murosch dat klinkt als een hele leerzame les! Enn foto's met een zonnetje *\o/*

Mirjam vind t echt een knappie!!

Patty krisje aan het groeien dat ze wat te dun is? Voer je haar dan krachtvoer bij of wat anders?

KM ik doe nog maar hele kleine stukjes galop. Ze vind het nog vrij moeilijk dus kleine stukjes en dat bouwen we straks vanzelf wel uit.

Mirjam ook zonder knotten is ie knap! Mooi vol al voor een 4-jarige. Is t een forester?

Murosch inderdaad verleidelijk om die hoek af te snijden. Goed dat je zelf ook door hebt waar de werkpunten liggen en je hier mooi met instructrie mee aan de slag kunt!

Amado wat super dat hij het zo goed oppakt voor de kar, heerlijk!!

Hier een paar heerlijke dagen in Berlijn gehad. Wat een mooie en indrukwekkende stad.
Ken dus weer lekker een paar dagen vakantie gehad. Die heb ik vandaag weer even gedaan. Ze was lekker voorwaarts :)

mirjamalvaro

Berichten: 14655
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 20:52

Ken was blij dat je er weer was :D

Sterre is NRPS bloedvoering OX 18.76%

nouklime

Berichten: 1008
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: Haarlemmermeer

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 09:16

@amado lijkt me zo leuk om te mennen! Later als ik groot ben en een huis aan de rand van een bos heb met mijn paarden haha. Heb vroeger op ponykamp wel is busritten gemaakt met een marathon wagen dat ging hard en was gaaf!

Melissa_93 Ja onwijs jammer dat hij geblesseerd is maar gelukkig kunnen we nog genieten van wat ritjes!

@Murosch mooi omschreven! Soms is het ook gewoon streng zijn voor jezelf. Ik merk dat nu ook betrap mezelf er regelmatig op dat ok denk ahh hij is net zadelmak dit is prima. Maar nee dat is niet prima. Als we a zeggen doen we a en niet wat anders. Een volte bij a is een volte bij a en niet bij c hoe die volte eruit ziet dat maakt me niet nog niet uit haha.

@mirjamalvaro ziet er netjes uit je wedstrijd!

Ik heb gisteren weer voor het eerst alleen gereden heb 3x iemand gehad die er bij was nadat ik 2x heel hard ben gevallen. En het ging zo onwijs goed! Heel veel en lange stukken nagevelijk ook nog vrij veel stukken niet nagevelijk maar hij gaat het steeds beter begrijpen! Tempo was ook echt mooi gisteren lekker voorwaarts.

Deze foto is van zondag. Lucky shot.
Afbeelding

AnnetteFlame

Berichten: 1444
Geregistreerd: 31-07-13

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 18:15

kmbn wat is die van jou opgeknapt zeg

Murosch fijn dat je les goed ging. Ik snap jou ook wel hoor dat je wat meer afwachtend bent, zo zit ik zelf ook in elkaar. Dan moet idd even iemand tegen je zeggen van joh gewoon lekker die hoek inrijden haha. Mooie plaatjes ook weer! En fijn natuurlijk dat ze onder het zadel wel de goede galop kan hihi

Mirjam die foto's van je 4jarige zien er super uit!

Pattypaard fijn dat het springen met Baby goed ging

Lente, mooi dier en mooie doelen, ik hou ervan om asap naar buiten te gaan. Wij zijn nu nog niet zo ver maar als we zelfstandig kunnen stappen en draven ga ik zeker een trailer huren haha

K_m dat we nog aan de longe zitten is een stukje controle, als ik erop zit is hij iets schrikkeriger dan gewoon met wandelen (lees, met wandelen kijkt ie NERGENS van op, en als er nu opeens een hond uit een hoek verschijnt, gaat ie kijken en verspringt ie misschien 1 pas en herpakt zich dan)
We willen gewoon dat alle gangen gecontroleerd gaan, dus eerst longe en gaat dat goed dan los, dus ik hoooop dat we volgende week los kunnen :D

Fijn dat het zelf rijden goed ging :D aan de longe is deels idd gewoon vaak doen, balkje leg ik dan op een recht stuk van de hoefslag.

SBravour top dat het trailerladen goed ging, veel mensen vergeten of onderschatten dat maar het is zooo fijn als de trailer iets normaals is voor ze terwijl het echt iets tegennatuurlijks is. Ik moet eerlijk toegeven ik ben er nu ook weer veeel te weinig mee bezig.

Wauwie Amado heeft écht een transformatie ondergaan, wat doet ie dat braaf!! en volgens mij is ie niet eens heel lang weggeweest of wel?

Melissa Fijn dat Ken ook goed gaat na een paar dagen vrij! je hebt idd echt een gouden paard wat dat betreft

Nouklime ziet er goed uit! Lijkt me ook een mijlpaal dat je gewoon lekker alleen kan rijden. Zo ver zijn wij nog niet hoor hahaha

Nou vandaag dus fysio geweest. Die vond hem echt vooruit gegaan (laatste keer dat ze m zag in maart kon hij niet eens aanspringen in galop haha). Ik merkte de afgelopen week dat hij met poetsen weer last van zijn rug kreeg (dat was in maart toen ook). Hij kan wel goed zijn bekken kantelen maar in zijn onderrug zet hij zich vast. Dus dat heeft ze weer los gemasseerd en het is nu gewoon écht zaak om wekelijks lang en laag te longeren (dat had ik vlak na de behandeling wel ambitieus gedaan maar daarna met beleren toch een beetje verzaakt, ik longeerde wel en hij ontspant ook maar zijn voorkeurs houden is iets hoger dan wat echt goed voor hem is).

Dus morgen en overmorgen aan de hand stappen lang en laag en grote passen, en dan een paar dagen lang en laag longeren en daarna is de juf weer terug. Dus vanaf dan 2x per week les/beleren en dan 1x per week lang en laag longeren met touwtjes. Half september komt de zadelverkoper :D

mirjamalvaro

Berichten: 14655
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 18:20

Wel fijn dat er vooruitgang in zit!

Muronia

Berichten: 19607
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 18:41

Amado wat heerlijk dat hij weer thuis is en ook dat je nu thuis lekker aan de slag kan met je nieuwe kar en tuig! Nu kan het echt gaan beginnen, rustig kilometers gaan maken. Mooi!

Mirjamalvaro dat is het halve werk hoor! Finetunen kan altijd, maar een paard dat wil gaan en stabiel is in het werk maakt het zoveel makkelijker, mooi voor je!

Melissa Berlijn is prachtig he? Ik ben er drie keer geweest (alweer veel te lang geleden) maar ik raak er niet op uitgekeken. Het heeft zoveel verschillende gezichten en er is zoveel cultuur te zien en te voelen daar.

Nouklime inderdaad en op deze manier word ik echt even wakker geschud en dat heb ik nodig. Mbt je lucky shot zou ik daar graag wat meer lengte aan de voorkant in willen zien als ik het eerlijk mag zeggen. Maar hij loopt wel aan elkaar. Het is een wat korter model paard qua rug?

AnnetteFlame herkenbaar van het longeren. Ik moet daar ook echt af en toe meer mee doen en dat versloft een beetje nu. Dan is zo'n schema wat jij nu maakt wel handig, moet je je er echt aan gaan houden :). Fijn dat de fysio hem zo vooruit vindt gaan, dat is toch wel jouw verdienste!

Ik heb vanmiddag gereden met alleen mijn dochter van 9 in de buurt. Het ging heel fijn! Ook de galop meegenomen en guess what..... :D :D :D :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Beide kanten keurig in de goede galop *\o/*

nog wat random momentjes van mij die iets voorwaartser probeert te rijden
Afbeelding

Afbeelding

En als toetje omdat ze zoooo ontzettend braaf is mocht mijn dochter voor het eerst even op haar zitten. Ik heb een klein stukje aan de hand gestapt met haar en mijn dochter vond het spannender dan Veroon, die stond er half bij te slapen <3
Afbeelding

mirjamalvaro

Berichten: 14655
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 18:57

Wat is ze lief Veroon :+:

nouklime

Berichten: 1008
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 18:59

@Murosch ja hij is mega kort! Mijn andere paard is 3 cm kleiner en heeft een grotere deken maat! Lengte komt wel (hoop ik) hij is pas net 3 maanden onder het zadel dus verwacht niet dat hij die nu al pakt haha. Weet niet of je die andere foto's hebt gezien? Hij liep namelijk alleen maar met zijn hoofd in de lucht waar hij een enorme ondernek laat zien. Hij begrijpt nu ongeveer waar we heen moeten en dat is stap 1 dat kunnen we nu gaan uitwerken. Focus ligt nu nog meer op tempo, remmen en sturen. Ik hoop over een tijdje foto's te kunnen plaatsen waar hij wat meer lengte pakt want dat is zeker waar hij heen moet neusje eruit . En wat onwijs braaf met je dochter erop!

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 20:37

Noulime super dat het weer fijn gaat met rijden! gave foto! Zou misschien nog iets meer op lengt mogen, maar he niet alles kan tegelijk
En weer alleen gedaan, top!

AnetteFlame mooi dat hij vooruit gegaan is! Altijd even fijn zo'n check up
Spannend, de zadelmaker!

Murosch ja echt een prachtige stad! Ik wil zeker nog eens terug, nog zoveel wat ik nog niet gezien heb.
Lekker weer gereden, super! En wat heerlijk dat je dochter er ook zo op kan gaan zitten!

Cera_D

Berichten: 1145
Geregistreerd: 10-12-15

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 18:10

@Murosch wat jouw instructeur noemt herken ik echt super erg, ik ben allang al blij dat ik überhaupt erop kan zitten dat ik soms vergeet dat hij met een half jaar toch echt wel mag gaan luisteren hahah. En wat fijn dat de galop nu ook opeens goed gaat! En wat is ze toch braaf met je dochtertje erbij.

@Lente, wel heel fijn dat je fries zo lang heeft uit mogen groeien! Wel jammer dat de andere verzorger het op een andere manier aanpakt, maar goed dat je bij je eigen methode blijft. Dat is toch altijd lastig aan het hebben van verzorgpaarden, ook de reden dat ik toch de knoop door heb gehakt voor een eigen, maar helaas heeft niet iedereen die mogelijkheid.

@Amando, wat is hij knap zeg! En al zo vroeg zo braaf voor de wagen, dat rijden gaat met een jaartje echt een makkie worden.

@nouklime, fijn dat hij zo braaf was! Bevalt je zadel nog steeds zo goed? En inderdaad mag het neusje er nog wat uit, maar dat komt vast later vanzelf goed.

@Annette, fijn dat hij weer lekker los is gewerkt door de fysio. Dat lang en laag longeren pak ik zelf ook z'n twee keer per week mee, ik merk dat die van mij daar echt profijt van heeft.

Cera_D

Berichten: 1145
Geregistreerd: 10-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 18:30

Maandag heb ik ook weer lekker gereden, ik merk toch nog steeds elke keer dat ik erop ga zitten weer zulke vooruitgang. Zo had hij in draf nog heel erg de neiging om uit de volte te breken, want op de volte in draf is natuurlijk moeilijk en dat moeten we ontwijken ;). En vond hij het heel moeilijk om z'n balans in de draf te vrinden dus werd het een echte dravers draf, of het tempo waarbij we nog net niet omvallen, maar maandag ging de knop om als het waren en kon hij plots een mooie arbeidsdraf vasthouden en bleef ook bij me op de voltes. Dus ik ben nog steeds zeer trots op m'n puppypaard.
Afbeelding
Je ziet hier dat hij nog wel op z'n schouder valt op de volte, maar dit kan ik ondertussen ook al redelijk corrigeren (waarna hij weer op z'n andere schouder valt, maar hij geeft wel reactie :') )

Afbeelding

Afbeelding

De dag daarna hebben we nog eventjes gelongeerd. Een half jaartje geleden kon hij net aan twee pasjes per rondje voorwaarts neerwaarts, maar ondertussen is dat omgedraaid, hij heeft voldoende balans om het hele rondje voorwaarts neerwaarts te lopen met enkel een paar passen tussendoor dat hij nog moet zoeken.
Afbeelding

En gisteren was ook nog de tandarts langs geweest, geen bijzonderheden, maar het was wel weer nodig.
Afbeelding

Pattypaard

Berichten: 11720
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Nederweert-Eind(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 19:48

Mirjam; Jammer dat de punten weer wat tegen vielen.

Lente; Jammer dat jij en de andere verzorgster niet helemaal op 1 lijn zitten met het paard.
Hebben jullie al eens samen rond de tafel gezeten van hoe zullen we het gaan aanpakken? Lijkt me wel verstandig om te doen :).

K_m; Baby heb ik gekocht om echt mee te gaan springen. Dat is iig het doel als ik goed genoeg durf :P Ik vind springen heel erg leuk maar ook nog heel spannend en een beetje eng haha. Altijd zo geweest.
Ondertussen wil ik ook wat dressuurwedstijdjes mee pakken en deze winter waarschijnlijk wat selecties in de B. Maar Baby is een heel simpel paardje en heeft de gangen niet om écht mee te doen dus die verwachting heb ik ook niet. Wil niet zeggen dat we niet een beetje mee kunnen draaien maar daar voor moet ik dan wel netjes rijden :P
Krisje is juist meer voor de dressuur, die heeft die gangen wel. Maar die kan ook nog wel eens leuk gaan springen.
Fijn dat het rijden bij jou goed ging! Op die manier is een bokje nog niet zo geweldig erg. Ging het fijn bij je instructrice? Fijn dat zij er dan ook even op kan als het zelf niet helemaal lekker voelt.
Balkjes kan je bijv. 1 op het begin van volte leggen en de andere op 180 graden. En dan vanuit daar proberen dat ze bij iedere helft even veel galopsprongen maakt.

Murosch; Oke, wel zo fair inderdaad. Klinkt goed wat je omschrijft. Fijn dat je meteen gevonden hebt wat bij jullie past!
Haha grappige foto bij de enge hoek! Top dat je heerlijk gereden hebt en de galop ook meegepakt hebt. Én in de goede galop ook nog :D. Wat heerlijk met je dochter zo!

Amado: Balen dat de kar te zwaar was. Maar wat super dat Amado het zo geweldig doet!! :D.
Fijn dat hij ook weer lekker thuis is, klinkt als genieten! Ziet er goed uit zo voor de kar!
Oeh ben heel benieuwd naar je tattoo van Amado.

Melissa: Ja krachtvoer (havens gastro+) met soort lucerne (havens mix) krijgt ze nu weer 2 x p.d. bij. Even kijken wat dat doet en anders nog ruwvoer gaan bijvoeren maar ze staan nog in een wei waar in principe nog genoeg staat. Ze is inderdaad weer wat aan het groeien! Zag van de week haar kont weer hoger staan.
Oeh leuk Berlijn! Even heerlijk er tussenuit geweest dus. Toevallig, ik ben nu onderweg naar Berlijn. Alleen dan met wat ander geweld hihi.
Afbeelding
Kan daarmee ook niet echt even het centrum in piepen helaas.
Hihi, een voorwaartse Ken na een kleine vakantie. Heerlijk als ze dan ook gewoon lekker nuchter en braaf blijven he!

Nouklime; Super dat het rijden zo goed ging! Beeld is inderdaad nog niet ideaal maar het begin is er! Geeft hopelijk weer een stuk vertrouwen terug na de vervelende vallen. En als je twijfelt gewoon kijken of er iemand in de buurt kan zijn voor just in case. Heb ik toen ook gedaan toen ik van Baby gelanceerd was. Is helemaal niks mis met een stukje extra veiligheid inbouwen.

AnetteFlame; Top dat de fysio hem zo vooruit gegaan vond! Dingetjes blijf je toch wel houden, er is altijd wel iets. Mooi dat je iig wat mee hebt om mee aan de slag te gaan om het te verbeteren.

Baby heeft hier na het springen weer vrij gehad. Gisteren heeft vriendin zowel Krisje als Baby gereden. Ik was zo moe.. Krisje ging weer goed! Probeerde nog wel wat maar wel minder als vorige keer en gaf zich wat meer. En bovenal was ze wederom braaf! Baby was ook oke, hield zich iets vast maar dat had ik ook wel verwacht.
Paardjes hebben nu weer vrij dus nu ik onderweg naar Berlijn ben. Verhuizing ophalen en weer terug. En dan maandag/di/woe weer een verhuizing in Duitsland. En dan mag het wel weer ophouden vind ik :+ Vorige week ook al in Frankrijk geweest. Laat me nu maar weer mooi in NL blijven.

Cera_D

Berichten: 1145
Geregistreerd: 10-12-15

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 19:53

@patty, fijn dat je beide paardjes zo goed gaan, en wat een luxe ook dat je gewoon twee paardjes kan nemen voor een andere tak van de sport. Moet je dan voor je werk zo veel heen en weer rijden?

Amado
Berichten: 1331
Geregistreerd: 22-01-15

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 20:13

Ik ga straks weer even bijlezen!
Voor wie nieuwschierig is: dit is de tattoo geworden
Afbeelding

Cera_D

Berichten: 1145
Geregistreerd: 10-12-15

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 20:14

Oh wauw! Mooi geworden hoor

SBravour

Berichten: 3340
Geregistreerd: 04-06-12

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 20:52

WoW heftig! Gaaf gebaar voor je paardje!

Pattypaard

Berichten: 11720
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Nederweert-Eind(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 20:55

Cera_D; Ja ook maar heel toevallig hoor! Was niet zo de bedoeling eigenlijk :+ Het is dat ik ze goedkoop aan huis heb staan anders ging dat ook niet. En omdat ik een heel lieve buurvrouw heb die voor mijn paarden zorgt als ik er niet ben. Maar het kan goed dat er uiteindelijk een weg gaan, we zien wel hoe het loopt.

Vriend heeft een verhuisbedrijf wat we samen runnen en krijgen de laatste tijd steeds meer buitenland klussen vandaar. Pasgeleden ook nog naar Italie en Zwitserland geweest, 6 dagen onderweg. Toen was moeders mee, was erg leuk! Of ergens in het buitenland een inboedel ophalen en in NL lossen, of in NL laden en lossen in het buitenland. En soms ook buitenland ophalen en ook buitenland (vaak ander land) lossen.


Wow das een grote tattoo haha :P Mag ik vragen wat de roos voor betekenis heeft? :o Weet niet of dat ook iets met de naam Amado te maken heeft?
Oh, Amado betekend geliefd en de rode roos staat voor liefde? Of denk ik nu te veel door hihi.

Amado
Berichten: 1331
Geregistreerd: 22-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 21:02

Pattypaard schreef:
Wow das een grote tattoo haha :P Mag ik vragen wat de roos voor betekenis heeft? :o Weet niet of dat ook iets met de naam Amado te maken heeft?
Oh, Amado betekend geliefd en de rode roos staat voor liefde? Of denk ik nu te veel door hihi.


Hahah nee je denkt niet te ver door!
Rode rozen staan vaak voor de liefde en Amado is Spaans voor geliefd :D

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 20:20

Cera super dat jullie zo goed vooruitgaan! Ziet er lekker ontspannen uit!

Patty jonkie lekker aan het groeien. Ken is op moment ook weer hoger achter. Ook mooi wat aan het groeien.
Ik zag je foto voorbij komen van je ritje naar Berlijn. idd met een beetje ander vervoer haha
Je ziet zo wel mooi wat van de omgeving. Doe je dat soort ritten in een paar dagen of?

Amado gaaf! Pijnlijk om te zetten?

Patty paarden aan huis inderdaad ideaal! WIj hebben dat hier ook met de buurvrouw. Als wij en de vrouw wat hier paard op stal heeft staan niet kunnen dan komt de buurvrouwe ze voeren en binnen/buiten zetten. En andersom ook, als ze voor haar werk wat langer weg is ofzo doen we daar ook wel eens de paarden. Ideaal als je elkaar zo kunt voorthelpen

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 16:29

Lees asap bij maar wil wat foto’s delen

Vandaag lekker gereden, beetje geprutst ook wat nu werkt wat niet. Wil nu zelf weer meer rijden en veeeeel les nemen, zodat ik zo snel mogelijk helemaal kan samen werken met callie ipv haar soms tegen te werken :+
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Cera_D

Berichten: 1145
Geregistreerd: 10-12-15

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 16:40

@K_m ziet er goed uit! Ook fijn dat ze al echt die lengte buiging op zoekt.

Melanie_B

Berichten: 4091
Geregistreerd: 20-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 18:07

Ben ik ook weer eens, drukke dagen gehad. Ga vanavond even reageren, heb dan de laptop tot beschikking.

Heb vandaag heerlijk gereden EN helemaal zelfstandig, niemand meer nodig gehad vanaf de grond. Ik ben helemaal happy en zo onwijs blij met dit fijne paard.

Afbeelding

Deze foto is tijdens de les gemaakt afgelopen maandag.

Afbeelding