)Hallo mede bokkers! Ik heb jullie hulp nodig
Ik probeer het verhaal redelijk kort te houden! Ik heb inmiddels al 11 jaar lang de meest geweldige pony die je maar kan wensen. Cortana is een 16 jarige merrie (E-pony), kruising Andalusiër x Appaloosa. Ze is ontzettend lief en doet alles voor je!
De afgelopen 11 jaar hebben we samen eigenlijk al van alles gedaan. In onze ponytijd hebben we Z1 dressuur gereden en M gesprongen. Sinds 2 jaar hebben we de overstap gemaakt naar de paarden en springen we gewoon lekker door. Naast wedstrijden deden we ook veel aan vrijheidsdressuur, grondwerk, samen hardlopen, sleeën, buitenritjes maken, SGW etc.
Zelfs meegedaan aan een polocrosse clinic op Horse event! Echter omdat we nu een beetje van de wedstrijden af zijn gestapt, hebben we geen traindoel meer. Hierdoor merk ik dat mijn motivatie afneemt in het rijden. Ik stel het rijden vaker uit of doe het niet veel meer met haar:(:) . Hier heb ik met mijn andere paard van 5 totaal geen last van, mede doordat ik met hem wel een traindoel heb. Zelf is Cortana nog topfit en geniet echt van het rijden, crossen en de aandacht die ze krijgt. Zelf maakt het haar vrij weinig uit of ze wat vaker stilstaat of niet en geniet van al het eten die ze krijgt. Het is meer dat ik zelf weer meer met haar wil gaan doen omdat ze nog lang niet toe is aan pensioen
.Mijn vraag aan jullie is: Hebben jullie hier ervaring mee en weten jullie leuke nieuwe takken van de sport die wij samen uit kunnen proberen of andere leuke dingen die we samen kunnen gaan doen? Dit kan van alles zijn! We zijn gewoon op zoek naar iets leuks waar we samen weer tijd in kunnen besteden en lol in kunnen krijgen. We/ Ik ben inmiddels uitgekeken op de dingen die we de afgelopen 11 jaar al hebben gedaan.
Het betreft deze combinatie:
.