Al enkele jaren geleden dat ik een foto-topic heb geplaatst hier maar ik ben zo trots dat ik de foto's wil laten zien
Hopelijk staat het topic hier goed.Gisteren ben ik met mijn 13-jarige Tinkerruin naar de keuring in Heeze geweest. En wauw wat heeft hij het geweldig gedaan daar. Hij liet zich echt super goed zien. Brandon heeft een 1ste premie met ster gehaald met maar liefst 232 punten, waaronder een 8 voor draf
Maar daar bleef het niet bij want nadien mochten we nog meedoen aan het Dagkampioenschap en ook dit won hij
Hoe trots kan een mens zijn he
Doordat hij een 1ste premie met ster heeft gehaald zijn we ook uitgenodigd voor het Nederlands kampioenschap in Putten eind september.
De foto's zijn gemaakt door mijn vader en door een vriendin die mee was, vandaar verschil in kwaliteit.
Nadat we zijn aangekomen kwam Brandon al eens uit de trailer piepen wat er nou te doen was.

Daarna moesten we naar de Type keuring

Daarna moesten we 2 uur wachten dus hup terug in de vlecht terwijl Brandon wat hooi eet.

Toen was hij aan de beurt, even netjes laten opstellen door de voorbrengers

Eerst een rondje stap

En dan gaan met die banaan

Het resultaat is een 1ste premie met ster, daarna moesten we nog even in de ring ernaast gaan stappen en wachten voor het dagkampioenschap

Een klein onderonsje

Daarna nog een keertje draven voor het Dagkampioenschap

En de prijs in ontvangst nemen, ik was nogal verbaasd want de concurrent was ook een zeer mooi paard!

Zelf nog een ererondje lopen, wat nog niet zo simpel is
Heel veel respect voor de voorbrengers

Trots

En zijn protocol in een linkje:
http://s44.photobucket.com/user/geusens ... g.html?o=0
Voor de geïnteresseerde ook een filmpje van de keuring
https://www.youtube.com/watch?v=3tnsPveFX7E
Bedankt voor het kijken
gr Hanne
En te kijken hoe goed mijn paard past binnen het stamboek. En volgens het bestuur was hij, ondanks een ruin te zijn dus, een echte aanwinst voor het stamboek. En normaal idd om het nageslacht te promoten alleen zijn de ouders van Brandon onbekend