Ik ben een lange tijd niet meer actief geweest op Bokt wegens verschillende, niet zo fijne redenen.
Maar dit moet ik toch echt met jullie delen!
Ik heb een maand geleden mijn lieve Siebert naar Stal Vanderlocht gebracht om te laten klaarmaken voor de keuring. Ik wou eens kijken of ze hem Sterwaardig vinden. Aangezien de stal maar 10 minuten van mijn thuis af is en ik de mensen ken ging ik bijna dagelijks langs om te kijken hoe dit in zijn werk gaat.
Wat heel fijn was om te zien allemaal!
Siebert is heel sensibel maar was na een week helemaal op zijn gemak daar op stal.
De week voor de Keuring werden de laatste details nog in orde gebracht...

Gisteren was het dan zover, smorgens vroeg vertrokken naar Ternat(Brussel).
Ik had een stal gehuurd zodat hij niet heel de dag op de trailer moest staan, terwijl wij aan het kijken waren.
Ik was al van de dag ervoor heel nerveus en had nogal weinig geslapen
Bleek dat de jury ook nog eens echt streng was dit jaar , dus de moed zakte me al wat in de schoenen...
Nog wat poetsen en klaarmaken :

Uiteindelijk, na wat vertraging waren de ruinen aan de beurt.
Siebert liet zich echt van zijn beste kant zien... En hoe?!
Ik ben zooo trots op hem
!!!Stappen :

Halthouden :

Draf ! :

Oeps...
:
Siebert werd toen voorlopig Ster verklaard omdat hij volgens de jury nog een beetje kracht mist in de bewegingen. Mijn geluk kon niet op!!
Aangezien mijn peter die dag ook net 7 maanden geleden gestorven is hebben er veel tranen gevloeid toen we wisten dat hij voorlopig Ster is verklaard!

Nu rest ons nog de Ibop te gaan rijden, wat ons zeker en vast zal lukken. We mogen deze 2x per jaar meedoen en boven een bepaalde score word Siebert dan officieel Ster!!!
Wat een dag
Wat een ervaring
Wat een paard

Siebert van de Cobbe
maar dat gevoel is zoooo fijn he!