[VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tieneke

Berichten: 21680
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 19:09

Na die avond op de wei had ik wel hoop. Er kwam zo veel aanbod van de dames, ik was er zelf een beetje jaloers op, haha!
Mijn aanbod was coaching, voornamelijk los van Limo. Om aan zichzelf te werken. Toevallig was ik toen net drie weken thuis en kon ik met haar dus meteen aan de slag. In de groepsapp werden mijn berichten daaromtrent genegeerd, terwijl ze eerst aangaf dat zeker te willen doen.
Nadat de drie weken om waren en meer kritische vragen genegeerd werden + dat het plots ging over adoptie, dan weer over verkoop en dan weer over inslapen, heb ik de groepsapp verlaten. Het kostte me te veel energie en je kan niemand coachen die niet bereid is om naar het eigen gedrag te kijken.
Daarna nog een privé bericht gehad dat ze ons nooit verplicht heeft om te helpen etc.

Ik vind het vooral erg voor de dames die een veel langere rit hebben gemaakt dan ik, die zaken in gereedheid hebben gebracht, die allerlei mensen hebben gecontacteerd.

Ik heb er persoonlijk wel leuke contacten aan overgehouden, dus het is niet alleen voor niets geweest :-)

Laurievc

Berichten: 4421
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: [VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 19:10

Enige reactie die ik kan geven: Jammer. Hééééél jammer.

Maar ook ik heb toffe mensen leren kennen en contacten gelegd die ik zeker wil onderhouden. Verder wil ik er eigenlijk geen woorden en/of daden meer aan vuil maken.

Nynkster

Berichten: 5331
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 19:13

En wat is precies de reden dat dit nu nog een keer geopperd wordt? Om TS nog even verder de grond in te drukken?
Ik weet zeker dat ze dit zelf ook leest dus zou toch maar even een beetje dimmen. Zo zie je maar dat je mensen blijkbaar niet kunt vertrouwen, ookal bieden ze je hulp aan

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110695
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 19:13

Wat wilde ze dan met een adoptiepaard doen?
Wilde ze die ipv Limo? Dat stukje volg ik niet helemaal.

SinneJ

Berichten: 3077
Geregistreerd: 02-04-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 19:15

Nynkster schreef:
En wat is precies de reden dat dit nu nog een keer geopperd wordt? Om TS nog even verder de grond in te drukken?
Ik weet zeker dat ze dit zelf ook leest dus zou toch maar even een beetje dimmen. Zo zie je maar dat je mensen blijkbaar niet kunt vertrouwen, ookal bieden ze je hulp aan


Excuseer? Ik heb helemaal niets onbeschoft gezegd... wij hebben geen verklaring gekregen en voor niets een hoop tijd en moeite gedaan en er zijn zelfs kosten gemaakt. In mijn ogen is Daphne opgelicht.

Wij mogen echt even ons ei kwijt.

Nynkster

Berichten: 5331
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: [VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 19:18

Je hebt het toch zelf aangeboden? dan is er niks opgelicht...
Het lijkt mij gewoon geheel onverstandig om een onzeker persoon op zon manier nog onzekerder te maken..

Onbeschoft was meer op het bericht erna wat bokker purny schreef. Moet je je even voorstellen als je hoort dat je niks of niemand meer waard bent als je al weinig hebt ;)

purny

Berichten: 27492
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 19:21

Nynkster schreef:
En wat is precies de reden dat dit nu nog een keer geopperd wordt? Om TS nog even verder de grond in te drukken?
Ik weet zeker dat ze dit zelf ook leest dus zou toch maar even een beetje dimmen. Zo zie je maar dat je mensen blijkbaar niet kunt vertrouwen, ookal bieden ze je hulp aan

Pardon??? Hoe Marijke de meiden behandeld heeft is verre van normaal.
Ik vind dit echt sneu voor de meiden. Ze hebben kilometers gereden en geholpen. Tijd erin gestoken en dan krijgen ze dit... van mij mag Marijke de ogen uit haar kop schamen.

Ik vind het rot hoe jullie behandeld zijn meiden.

Avalanche

Berichten: 15988
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 19:22

SinneJ schreef:
Nynkster schreef:
En wat is precies de reden dat dit nu nog een keer geopperd wordt? Om TS nog even verder de grond in te drukken?
Ik weet zeker dat ze dit zelf ook leest dus zou toch maar even een beetje dimmen. Zo zie je maar dat je mensen blijkbaar niet kunt vertrouwen, ookal bieden ze je hulp aan


Excuseer? Ik heb helemaal niets onbeschoft gezegd... wij hebben geen verklaring gekregen en voor niets een hoop tijd en moeite gedaan en er zijn zelfs kosten gemaakt. In mijn ogen is Daphne opgelicht.

Wij mogen echt even ons ei kwijt.

Mee eens. Er zijn echt een aantal mensen die hier heel veel energie en liefde in gestoken hebben, de man van een van de Bokkers heeft zelfs nog een paddock aangelegd en een drinksysteem gebouwd....... ook gratis.......

Mensen worden hier geschoffeerd en als vuil behandeld, en dat is gewoon niet oke.

Nynkster

Berichten: 5331
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 19:23

Denk erover wat je wilt denken dan.
Ik zeg gewoon wat ik ervan vind, net als jij dat doet

purny

Berichten: 27492
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 19:23

Nynkster schreef:
Je hebt het toch zelf aangeboden? dan is er niks opgelicht...
Het lijkt mij gewoon geheel onverstandig om een onzeker persoon op zon manier nog onzekerder te maken..

Onbeschoft was meer op het bericht erna wat bokker purny schreef. Moet je je even voorstellen als je hoort dat je niks of niemand meer waard bent als je al weinig hebt ;)

Nou ja het ligt dan wel een klein beetje aan jezelf.. en ik formuleer de dingen nou eenmaal een beetje anders

RianneH

Berichten: 28236
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 19:23

Moderatoropmerking:
Ik plaats hier een slotje (voor overleg).
Het (negatief) bespreken van een Bokker is niet toegestaan en hoewel het begrijpelijk is dat een gevoel besproken kan worden gaat dat op deze manier over de rug van een ander.

Nadia
Oppermuts

Berichten: 28702
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bollenstreek

Re: [VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 08:43

Moderatoropmerking:
Wij hebben recent contact gehad met de TS en haar aangeboden het topic te openen zodat ze haar kant van het verhaal kan vertellen en het topic definitief gesloten kan worden. TS heeft besloten daarvan geen gebruik te maken en het hierbij te laten.
Gezien het recente verloop van het topic en de zaken die buiten Bokt spelen is besloten om het topic permanent te sluiten.