Ik zal het even opschrijven en hopelijk hebben jullie raad voor mij. Alvast mijn excuses voor de lange komende tekst.
Het paardenvirus zit al heel mijn leven in mijn bloed wat dus ook betekend heel mijn leven wil ik al een eigen paard ( welk paarden meisje nu niet he

Nu 2 en half jaar later ben ik nog maar enkele maanden terug bezig met paarden aan de hand van een halve stal. Het heeft even geduurd voor ik hier klaar voor was omdat ik kira nog zo hard miste (nog steeds mis ik ze) en ik vind het geweldig om er terug mee bezig te zijn MAAR het is niet hetzelfde als een eigen paard en ik zou heeel graag die band terug willen ervaren en terug een eigen paardje kopen.
Maar de omstandigheden zijn zo veel anders...
-Ik ben verhuist naar een andere provincie waar ik niet weer hoe de stallings mogelijkheden hier zijn.
-Ik werk nu vast dus ik heb wel een vast inkomen dan toen ik op school zat
-ik heb een eigen auto dus ik geraak er veeel gemakkelijker
En het zijn vooral die stallings mogelijkheden die het mij zo lastig maken. Aangezien ik zo een luxe mogelijkheid had met het vorige paardje is het nu zo beangstigend om die sprong te maken zonder al die zekerheden.
Ook is het van wat als ik binnen dit en 4 jaar alleen wil gaan wonen met dan eventueel een vriend gaat dat dan of niet? dat is ook zo een vraag

En ik zie genoeg mensen met paarden die een heeel gezin onderhouden dus dan denk ik ook waarom ik dan niet he

Dus snappen jullie het dilemma een beetje?
zien jullie een uitweg wat ik zou doen?
ik zou heel graag terug een eigen paard willen aankopen maar het is de sprong in het "wat nu" wat zo beangstigend is..
Dus...HELP