Praktisch: clinic bezoek en betrekken van Bokkers

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Leo

Praktisch: clinic bezoek en betrekken van Bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-17 15:08

Naar aanleiding van de meeting met Amanda:

Jullie hadden tijdens de brainstorm geopperd om Bokkers meer te betrekken via een interactieve weg op Bokt. Bijvoorbeeld bij het bezoeken van de clinicgevers maar ook op HE zelf.
Om dit uit te proberen willen we julie vragen op [HE] Horse Event per duo / clinicgeversbezoek een topic te openen waarin jullie jezelf voorstellen, vertellen dat jullie voor Bokt naar de clinicgever gaan en vragen wat mensen graag van dit bezoek zouden willen zien of te weten willen komen.

Op deze manier geven we wat meer aandacht aan jullie rol in de aanloop naar HE en kunnen jullie de Bokkers nog meer betrekken. We vinden het een onwijs goed idee van jullie!

Ik ga met Bart regelen dat jullie zo spoedig mogelijk jullie ondertitels krijgen. Deze houden jullie een maand (tot na HE).

Vragen of ideeën; gooi ze in de groep!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 16:30

We hoeven dus niks te laten checken voor we dit topic plaatsen maar kunnen/mogen dit gewoon zelfstandig doen?

Daihyo

Re: Praktisch: clinic bezoek en betrekken van Bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 18:08

Ja, dit kun je gewoon zelf plaatsen :j
Uiteraard even in overleg met je duo-collega, zodat het wel een stuk van jullie beiden wordt.

Wat ik wil doen is aan de NR-leden vragen om de stukken die jullie op HE plaatsen, na te lopen voor redactie. Zowel nu als tijdens Horse Event. Ik ga er vanuit dat jullie dit prima zelf kunnen, dus als het goed is zal het voor de kleine spellingsdingen zijn. Maar zeker omdat het op de voorpagina te zien zal zijn, niet onbelangrijk :D

Het eindverslag van de dag dat jullie op HE zijn, gaat sowieso wel via mij. Want dat komt niet op het HE forum, maar op Voorpagina Nieuws (VN) en daar kan alleen de nieuwsredactie posten. Maar die informatie volgt tegen die tijd. Wat Leo bedoelt is echt de vooraankondiging van jullie bezoek aan de clinicgever en wat mensen van hem/haar/hen willen weten. Zo betrek je bokkers er zelf ook bij.

Leo

Re: Praktisch: clinic bezoek en betrekken van Bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-17 08:55

Gewoon samen plaatsen idd :j Leuke openingspost waarin jullie je voorstellen en vertellen waar jullie heen gaan en dat jullie de Bokkers graag willen betrekken bij dit bezoek. Wees creatief! :D Daar laten we jullie helemaal vrij in :)