Iemand die logo kan maken

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

carmentjuuh

Iemand die logo kan maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-17 14:27

Hallo ik ben opzoek naar iemand die een mooie logo kan maken voor mijn YouTube kanaal waar ik mee ga beginnen
Het kanaal heet
Its carmentjuuh
Ik wil een logo waaraan je het kanaal echt aan kan herkenen
Het liefst win ik dit:
Een paard met een meisje dat het paard naast haar staat
Meisje moet lang haar hebben en het moet een zwart wit plaatje zijn
Als jij degene bent die dit kan stuur mij dan een berichtje
Natuurlijk krijg je een enorme shoutout op mijn YouTube kanaal

hallo ik ben carmen

Art_Ificious

Re: Iemand die logo kan maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 14:33

Iets zoals dit?
Maar dan zelf gemaakt, deze komt van google.

Afbeelding

Strooigoed
Wat brengt de lieve Sint ons dit jaar?

Toothless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 14:35

Hallo!

Bij een logo moet je het eigenlijk zo simpel mogelijk houden, gezien de foto's 800 x 800 pixels zijn en verkleind worden naar 55 x 55 pixels, blijft er niet veel van je logo over als je een paard + meisje wil hebben in silhouette, als ik t goed begrijp.

Voor youtube kan je beter een leuke foto van jezelf of echt een klein beeldmerkje maken. Bijvoorbeeld een hoefijzer of iets anders wat typisch is.

Natuurlijk voor een logo moet je ook communiceren wat voor filmpjes je gaat maken en daarbij een logo aansluiten zodat mensen die link kunnen leggen.

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 14:41

Je wil misschien ook de naam van je kanaal overdenken, alles wat op 'tjuuuuh' eindigt komt meestal niet zo goed over.

Ik zou een logo kunnen maken, maar ga mee met mijn voorganger- het is anders niet duidelijk en niet herkenbaar

carmentjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-17 14:42

Toothless schreef:
Hallo!

Bij een logo moet je het eigenlijk zo simpel mogelijk houden, gezien de foto's 800 x 800 pixels zijn en verkleind worden naar 55 x 55 pixels, blijft er niet veel van je logo over als je een paard + meisje wil hebben in silhouette, als ik t goed begrijp.

Voor youtube kan je beter een leuke foto van jezelf of echt een klein beeldmerkje maken. Bijvoorbeeld een hoefijzer of iets anders wat typisch is.

Natuurlijk voor een logo moet je ook communiceren wat voor filmpjes je gaat maken en daarbij een logo aansluiten zodat mensen die link kunnen leggen.

Ja dat bedoel ik maar ik heb geen idee wat voor logo ik wil want ik wil iets origineels

hallo ik ben carmen

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 17:19

Met de huidige insteek past dit topic niet op het forum.

Ik verwijs je voor het zoeken van een dienst graag door naar de boktmarkt :)

Dit topic zal over een paar uurtjes verwijderd worden.

Wil jij ook iedere maand een lekker gevulde beautybox? Nu met €10 korting via deze link: https://www.goodiebox.nl/anoukcls

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten