Bijna 2 maanden geleden nam ik o.a via Bokt afscheid van mijn lieve, knappe, stoere, bonte Tinkervriend en tevens mijn allereerste eigen paard.
[IM] [IM] I lost my King....
Het verlies was verschrikkelijk en heeft me echt tot op het bot verscheurd.
Ik besloot om me even helemaal af te sluiten van de paardenwereld, ben niet op stal geweest en scrollde bijna alles op Bokt voorbij.
Nu ben ik weer uit het dal gekropen en samen met de familie op vakantoe geweest. Daar kwamen we een wel heel bijzonder paardenras tegen: De Clydesdale.
Bekend van o.a de reclames van het biermerk Budweiser (een van hun meest populaire reclames zal ik hieronder zetten)
Ik heb daar ook de eer gehad om op een prachtige ruin te rijden van wel 1.85 hoog.
Je voelt je net een koningin en het is een machtig gevoel om met die power de heuvel op te galloperen..
Toen we terug kwamen van vakantie wisten we het zeker: We waren klaar voor een nieuwe uitdaging en het zou een Clydesdale worden.
En die hebben we gevonden dus hierbij een officieel welkom op Bokt
*tromgeroffel*
Welkom Sir Scotland!

Sir Scotland (Scott als roepnaam) is een 2 jaar oude Clydesdale ruin en nu inmiddels al 1.75 hoog.
Hij is vanavond aangekomen en gigantisch lief

(ssstt.. ik heb zn hart gewonnen met muesli)
En omdat hij nog niks kent en daardoor een superleuk projectje is ga ik jullie in dit topic op de hoogte houden van zijn avonturen en over anderhalf jaar zijn carriere als rijpaard.

https://youtu.be/VWeKtqWc2EA