Het leek me leuk om ook dit jaar weer een overzichtje te maken 
We zijn op zondag richting Epe gegaan, we hebben die dag alvast een rondje van 12 km gedaan met de paarden.

Maandag deden we mee aan een clinic Horse Agility. Helaas hadden we een ongelukje waardoor het paard van Lianne niet goed liep, hier kwamen we tijdens de clinic achter, daarom zijn we wat eerder terug gegaan. Van de clinic zijn helaas geen foto's, maar na afloop hoorde ik Winnie en ik de hoogste dagscore had en we daarmee een lintje hadden verdiend
Ik heb die dag 7 km met Winnie gereden (van en naar het start terrein).Op dinsdag kon Lianne gelukkig bij mijn buurman op de kar, zo konden we toch nog gezellig samen rijden
Winnie had de eerste dag helaas nogal haast, maar gelukkig zaten er ook wat ontspannen stukjes tussen
We hebben die dag 27 km gereden.
Winnie's hoofd is ook erg enthousiast omdat ze de kar niet voorbij mocht rennen

Nog een filmpje vanaf de kar

https://www.youtube.com/watch?v=wcrNHZqKAOQ
Woensdag reed Lianne mee met haar buurman op de kar. Ik reed samen met Simone en Shirley
We hebben die dag 35 km gereden. 

Ik vond dat Winnie wel een massage verdiend had. 's Avonds kwam een masseur, van haar heb ik een mooi compliment gehad dat Winnie er super uit zag

Donderdag mochten we een pony mee van diegene waar we stonden, super lief! Zo kon Lianne toch nog een paar dagen mee rijden
We hebben die dag 27 km gereden. 

En 's avonds natuurlijk de gezellige feestavond

Vrijdag mochten we Polly ook mee en reden we samen met een stalgenoot. De route ging over militair terrein, waar ook de pauzeplek was. We hebben die dag 23 km gereden.
[video]Ook dit jaar hadden we weer het geluk dat we ingeloot werden voor de Eper Paardenvierdaagse! Vorig jaar ([RIJ-ITP] Eerste Eper Paardenvierdaagse met Fjord Winnie) heb ik het ontzettend leuk gehad dus dit jaar wilde ik zeker weer mee doen. Gelukkig waren Shirley en Simone ook ingeloot en dit jaar deed ook Lianne mee! We hadden een mooi plekje voor onze paardjes en konden gezellig in de camper van Lianne tukken
Vrijdag mochten we Polly ook mee en reden we samen met een stalgenoot. We hebben die dag 23 km gereden.
Een filmpje, geen idee waarom hij niet werkt met de code, dus dan maar een link

https://youtu.be/P_XdO7RfLi4

En toen was de week helaas alweer voorbij! Het was weer super gezellig met iedereen en ik ben trots op Winnie die het super goed deed
Ik hoop dat we volgend jaar weer mee mogen doen!