Zoals elk jaar zijn we ook dit jaar weer op pad geweest met de drie vrienden!
De donkerbruine is een ruintje van 24, de lichtbruine met hangende manen is 16, en de lichtbruine met recht opstaande manen is mijn ruintje van 24 jaar.
De drie mannen kennen elkaar al heel lang, net als hun ruiters haha!
De oudste lichtbruine heeft de jongste lichtbruine geboren zien worden.
Helaas zijn we uiteindelijk allemaal ergens anders gaan wonen, en zien de paarden elkaar alleen nog tijdens de vakanties, en dat is 1-2x per jaar. Dan zijn ze gelijk weer maatjes en doen ze alsof ze elkaar gister nog gezien hebben. Echt superleuk!
De oudjes konden het "jonkie" elk jaar nog goed bijhouden, maar dir jaAr was voor het eerst dat ze het gat niet meer dicht konden lopen tijdens de rengalop op de hei.
Geeft niets, Ze doen het echt nog supergoed!
Voor de kritische lezer, het zijn rustige ritjes aangepast op het vermogen van de oudste twee. Maar de rengalop hebben ze gewoon even nodig 1x per jaar! En ze zijn nog topfit voornhun leeftijd.
Hier het mooie uitzicht. Paarden genieten, wij genieten!

De twee oudjes zijn echt dikke vrienden!

Ik stond op wacht bij de paarden terwijl de rest nog even hun blaas ging legen voordat we op pad gingen

Wat we hier precies aan het doen waren weet ik ook niet. Ochtendgymnastiek ofzo

De drie vrienden!

Gewoon een mooi moment.....

groepsfotootje!

Hier zie je goed dat hij oud begint te worden. Grijs in zijn kaakgebied. Maar hij doet het nog zo fantastisch! Ik hoop dat hij nog een jaartje mee kan op vakantie!

En nog een bijzonder extraatje; onderweg op de hei kwamen we nog een echte schaapherder tegen met een perfect luisterende schaapshond en een grote kudde schapen, waar ook drie geitjes bijliepen.
Echt mooi om te zien die samenwerking tussen herder en hond, en wat een rust hing er in de kudde!
Het is een zoekplaatje, maar je ziet de herder achter het hoofd van lord.

En natuurlijk lekker eten op het land!

En wat blijft het moeilijk om het bij 15 foto's te houden. Zou zo drie topics kunnen vullen!
Bedankt voor het kijken