Op Vrijdagochtend gingen wij bepakt en bezakt met 2 auto’s vol spullen op weg naar Ermelo.
Vrouwke de coole kikker ziet een andere stal of vreemd terrein nooit als probleem en vermaakte zich dan ook prima in de stal van het KNHS-terrein.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vrijdag avond begonnen we met een crosstraining. Hier heb ik heerlijk relaxt kunnen rijden! Ik had een fijn tempo controle tijdens en na de sprongen en Vrouwke sprong lekker enthousiast over de hindernissen heen.

Zaterdags begonnen we met een potje Haflinger voetbal, ondanks dat er te weinig aanmeldingen waren om teams te kunnen vormen om partijtjes tegen elkaar te spelen, hebben we met de 5 spelers die nu meededen een super leuk, enthousiast en fanatiek potje voetbal gespeeld, waarbij we hopelijk andere deelnemers enthousiast hebben gemaakt!

Later op de middag hadden we een privé clinic tijdens onze eerste kennismaking met TREC. Onder laaghangende takken in stap/draf/galop, door een smalle doorgang rijden in alle gangen, door het labyrint , een klein sprongetje en achterwaarts, dat alles was geen probleem voor Vrouwke.

De zaterdag sloten we natuurlijk af met de welbekende parade. Al onze gouden toppers bij elkaar leverde een prachtig beeld op! Waar we voorgaande jaren ergens achteraan reden, reden we nu bijna vooraan als vlaggendrager, ontzettend gaaf was dat!

Zondag stond in het teken van de dressuur. Tijdens het losrijden hadden we even wat storingen en verliep het niet helemaal soepel, maar tijdens de proeven heeft Vrouwke zich van haar beste kant laten zien! Wat resulteerde in een 1e en 2e plaats met 190 & 189,5 punten, met de teller op L1+17 nu!

Nu de dressuurproeven verreden waren liep het leuke weekend echt op zijn einde. Een weekend waar ik ontzettend lang naar heb uitgekeken en naar toe heb geleefd was ook zo weer voorbij… Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad!
Mede dankzij mijn twee lieve vriendinnen is dit weekend ook tot een succes verlopen!
Ilse van https://www.facebook.com/Ilses-hobbyfot ... 551892066/ en teunie99 op bokt!