Ik ga weer beginnen met rijden :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Ik ga weer beginnen met rijden :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 13:19

Ik ben er nu al een jaartje uit. Ik mis het enorm.
Dus ik dacht dat ik wel een advertentie kon proberen. Ik had eigenlijk verwacht dat ik geen reacties kreeg, maar wie niet waagt die niet wint.
Ik heb nu al tien! reacties gehad Bloos! Had ik dus echt nooit verwacht Bloos

Met drie mensen heb ik een afspraak gemaakt. Van een aantal mensen het nummer bewaard maar bij de rest maar gezegd dat ik al voorzien was. Ik wist echt niet meer wat ik met al die reacties aan moest Bloos!

Ik ben eerst gaan kijken bij mensen met een paardje. Hele lieve, oude mensen hoor. Bleven maar praten enzo Haha!
Toen we na een uur praten dat paard gingen kijken stond in in een plas modder. Mijn schoenen dus vies maar boeie, die schoenen mogen wel vies worden. Maar toen ging die man mijn schoenen schoonmaken met een doek. Ik stond daar echt raar te kijken Haha!
Maar goed, het paard en ik voelde elkaar echt niet goed aan. Er was geen klik en dan gaat het gewoon over...
Dus wij(ik had een vriendin mee) willen gaan en hij vraagt me over vorige verzordpaarden. Ik vertel hem over Nelson en dat dat echt het paard voor mij was. Zegt die man opeens dat als hij me eerder had gekend, hij dat paard wel voor me gekocht had Scheve mond Haha!
Ik moest er wel om lachen en vondt het op een manier wel lief. Maar ook weer erg raar en vreemd Verward

Maar dat werd het dus niet en zondag ging ik kijken bij andere mensen. En daar ga ik dus de paarden voor rijden. Het zijn twee haflingers, Hisja en Djoek(ik weet niet of ik het goed schrijf)
Ik ben er heel enthousiast over Lachen Hisja heb ik al even gereden, niet lang want ze heeft zo'n 10 weken stil gestaan. Maar die conditie bouwen we wel weer op Haha!
Van zomer wou de eigenaar ze in tweespan hebben

Ik ben er echt heel enthousiast over. Ik zou vandaag eigenlijk nog een paardje gaan kijken, maar dat heb ik maar afgezegd omdat het ook te ver is. En ik was er ook al uit dat ik deze twee ging doen.
Maar ik zou dus bellen of ik het zou doen en de vrouw helemaal blij toen ik dat zei Haha!
Ik heb hier een heel goed gevoel over, woensdag ga ik er geen heen Lachen

Dit moest ik dus even kwijt. Mijn humeur is de laatse week al niet zo goed en deze "oppepper" kon ik echt wel gebruiken Haha!
Ben echt heel blij Lachen Lachen Lachen

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 13:21

Wat super zeg!
Had je een advertentie in de krant gezet?
Misschien moet ik dat ook maar eens doen...

Imre

Berichten: 14200
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 13:25

De winter is blijkbaar echt een goede tijd om een bijrijdpaard te zoeken! Een vriendin van me heeft 2 maanden geleden een advertentie gezet op marktplaats en had ook ruim 10 reacties! Ze is bij 3 mensen gaan kijken en heeft de leukste gekozen. Heel veel plezier woensdag! En succes met de spierpijn! Knipoog

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 13:31

Sjimmy schreef:
Wat super zeg!
Had je een advertentie in de krant gezet?
Misschien moet ik dat ook maar eens doen...


Jep, gewoon in het plaatselijke weekblad Lachen

Plinganst nog een keer in het rond*
Ik ben echt heel blij Lachen

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 14:17

Super voor je.
Heel veel plezier met je verzorgpaardjes en lekkere ritten gaan maken he OK dan!
En inderdaad succes met je spierpijn Tong uitsteken

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:06

Gefeliciteerd met je verzorg paardjes !!!
Veel plezier !!