Gisteravond heb ik samen met Bon Jovi ons eerste B wedstrijd gereden. Afgelopen weken er echt naar toe getraind om te kunnen starten. Afgelopen maandag heb ik alleen een harde val van hem afgemaakt, doordat er plotseling sproeiers in de bak aan gingen wat niet de bedoeling was. Eigenlijk moest ik van de dokter even paar dagen niet rijden, ik moest en zou starten
Wij hebben officiële wedstrijden op stal en dit was de laatste van dit jaar. Ik wou daarom ook erg graag mee doen
Ik had totaal geen verwachtingen en ik dacht ik zie het wel, waar we stranden. Inrijden deed hij al super braaf en tijdens de proef wat stukjes van hij wel spannend vond, maar hij zette zich goed door. Jammer genoeg tijdens de proef een hele erge stortbui, we rijden anders nooit in de regen waardoor hij wel wat met z'n kont begon te knijpen van een lichte spanning. Des ondanks, erg fijne stukjes kunnen rijden! Toen ik nog aan het uitstappen was kwam mijn instructrice/stalhouder naar mij toe. Die vroeg aan mij zit je stevig? Ik zo uhm ja? Ja je hebt 200 punten gereden, en staat voorlopig eerste
Ik wist niet wat me overkwam, ik stond met tranen in m'n ogen en kwam niet meer uit mijn woorden. Ongelooflijk, na een jaar ploeteren en nooit een stap verder te komen hebben we het gewoon geflikt. De eind stand is een mooie tweede plaats geworden wat ik zelf nooit had verwacht. Ik ben dik en dik tevreden en trots op mijn puppy
Ik weet dat er zeker weten nog verbeterpunten zijn, heb elke week les van een goede instructrice maar kleine onderbouwende tips zijn welkom 
Tijdens het inrijden:

Nog een kleine bespreking met mijn top groom

Tijdens de proef:

Na de proef: