Onze eerste officiële B wedstrijd!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

EmmyJoycee

Onze eerste officiële B wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-17 09:41

Hoihoi!

Gisteravond heb ik samen met Bon Jovi ons eerste B wedstrijd gereden. Afgelopen weken er echt naar toe getraind om te kunnen starten. Afgelopen maandag heb ik alleen een harde val van hem afgemaakt, doordat er plotseling sproeiers in de bak aan gingen wat niet de bedoeling was. Eigenlijk moest ik van de dokter even paar dagen niet rijden, ik moest en zou starten :+ Wij hebben officiële wedstrijden op stal en dit was de laatste van dit jaar. Ik wou daarom ook erg graag mee doen :D Ik had totaal geen verwachtingen en ik dacht ik zie het wel, waar we stranden. Inrijden deed hij al super braaf en tijdens de proef wat stukjes van hij wel spannend vond, maar hij zette zich goed door. Jammer genoeg tijdens de proef een hele erge stortbui, we rijden anders nooit in de regen waardoor hij wel wat met z'n kont begon te knijpen van een lichte spanning. Des ondanks, erg fijne stukjes kunnen rijden! Toen ik nog aan het uitstappen was kwam mijn instructrice/stalhouder naar mij toe. Die vroeg aan mij zit je stevig? Ik zo uhm ja? Ja je hebt 200 punten gereden, en staat voorlopig eerste :oo Ik wist niet wat me overkwam, ik stond met tranen in m'n ogen en kwam niet meer uit mijn woorden. Ongelooflijk, na een jaar ploeteren en nooit een stap verder te komen hebben we het gewoon geflikt. De eind stand is een mooie tweede plaats geworden wat ik zelf nooit had verwacht. Ik ben dik en dik tevreden en trots op mijn puppy <3 Ik weet dat er zeker weten nog verbeterpunten zijn, heb elke week les van een goede instructrice maar kleine onderbouwende tips zijn welkom :)

Tijdens het inrijden:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Nog een kleine bespreking met mijn top groom :D

Tijdens de proef:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Na de proef:

Afbeelding

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 09:57

Wat een mooi debuut! Kan me goed voorstellen dat je trots bent. +:)+

Ik vind het er heel vriendelijk en relaxed uit zien, ondanks de harde regen! Heerlijk aansprekend koppie heeft je paard!
Keep up the good work! :))

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 13:29

Ziet er vriendelijk gereden uit en dan ook nog tijdens een hoosbui! En aan de foto's te zien genoot je er zelf ook van en dat is toch het aller belangrijkste! :D

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 13:57

Dat is nog eens een leuk debuut! Gefeliciteerd! Leuk paardje heb je, is het nou een schimmel of wil ik dat er zelf graag in zien? :D

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-17 19:05

Nissima schreef:
Dat is nog eens een leuk debuut! Gefeliciteerd! Leuk paardje heb je, is het nou een schimmel of wil ik dat er zelf graag in zien? :D

Ja haha, je hebt het goed gezien! Is een schimmel!

Potate

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 19:36

Gefeliciteerd! Ik vind jullie een mooie combinatie, en zoiezo ook een mooi paardje! Ook leuke foto's. Echt super gedaan! *\o/*

Mondy

Re: Onze eerste officiële B wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 19:48

Wat een heerlijk debuut met je knappe puppy !!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 09:08

Wat leuk zeg! Het ziet er erg netjes en ongedwongen uit, ga zo door! :))

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 10:02

Wat een leuke pony en wat ziet het rijden er vriendelijk uit! Knap om hem ondanks de val en wat spanning zo rond rijdt +:)+ Geweldig als dat dan ook nog beloond wordt met zulke punten en een tweede plaats, lekker van nagenieten!

harrypotter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 21:43

Wat een leukerd! En mooi debuut! Is dit bij stal de Hameren? :o

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-17 11:15

Bedankt voor de leuke berichtjes! Klopt ja, was bij stal de hameren. Een thuis debuut :)