Pasgeleden ben ik begonnen aan mijn tussenjaar na het bemachtigen van mijn Havo diploma, mijn plan voor het jaar is sparen voor in de toekomst zodat ik iig iets achter de hand heb.
Na het afronden van mijn tussenjaar ga ik beginnen aan een HBO-studie naar keuze, op het moment trekt Dier- en Veehouderij mijn aandacht. Hiervoor moet ik deelcertificaten halen voor economie, wiskunde en scheikunde behalen in dit tussenjaar. Dit staat nog niet vast, ik ben nog aan het rondkijken voor eventuele andere HBO studies.
Na het behalen van mijn Propedeuse of mijn volledige HBO-opleiding afgerond te hebben zal ik aan de studie Diergeneeskunde in Gent/Antwerpen beginnen, de planning is om dan op kamers (kot) te gaan omdat dit makkelijker is. Thuis wonen zou alleen een optie zijn als ik definitief in Antwerpen ga studeren, dan is de reistijd circa anderhalf uur.
Nu is mijn vraag: Zijn er mensen met een soortgelijke situatie die naast een soortgelijke studie een paard houden, dit volledig op eigen kracht?
Mijn respect gaat naar de mensen die deze Bijbeltekst volledig hebben gelezen