Misschien kennen jullie haar nog, Kaya. De merrie waar geen touw aan vast te knopen was.
Dit is een oud topic van ons met onze problemen.
[OPG] Ik ben het beu, paard blijft maar wegrennen
Even kort uitgelegd
Ik was in juni gestopt met Kaya omdat het niet meer tussen ons werkte, ze keerde (letterlijk) haar rug naar me toe en het ging tot schoppen aan toe. Ik heb Kaya 3 jaar verzorgt en het is nog nooit een engeltje geweest, maar de laatste maanden steeg het wel de pan uit. ( wil je het hele verhaal lezen dan verwijs ik je naar het topic, daar staat alles uitgebreid beschreven)
Uiteindelijk heb ik besloten om met haar te stoppen, het was niet leuk meer en werd erg verdrietig van haar.
In november ben ik weer een keer op haar gestapt, omdat het toen best wel redelijk ging tussen ons.
[ITP] Zullen we het weer proberen of niet?
Helaas ging het toen ook weer de verkeerde kant op, wat eigenlijk mijn schuld was. Ik had er geen tijd voor en wou er heel eerlijk gezegd ook niet veel tijd insteken.
Nu ben ik al weer aan aantal weken bezig met Kaya maar dan op een hele andere manier, zonder dwang en zonder moeten.
Ik ga alleen met Kaya bezig als ze naar mij komt, ik ren niet meer achter haar aan want daar heb ik geen zin in. En dat werkt, Kaya komt altijd naar mij toe.
Sinds vorige week ben ik weer begonnen met rijden, maar dan op de manier hoe ik het wou. Zonder zadel en zonder hoofdstel. Enkel met dekje en halster, gewoon om te kijken hoe dat ging en het ging goed
Kaya vond het leuk en ik vond het leuk dus waarom niet? Wij blijven voorlopig lekker op deze manier rond hobbelen, zonder dat het moet en daar hebben we beide plezier aan
We doen dit ook niet vaak en lang, alleen wanneer we er zin in hebben 
1.

2.

3.

4.

En nog wat foto's van ons samen