Dominique's eerste foto topic: She rocked #prettyqueen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sammie214

Dominique's eerste foto topic: She rocked #prettyqueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-17 15:35

7 Januari 2017 is Dominica mijn eigen paardje geworden :D Ik heb 8 jaar lang gewacht en toen was het EINDELIJK zo ver. Mijn ouders hebben ja gezegd op DE vraag: Mag ik een eigen paard?

Beetje schamen dit :+ Ik heb haar nu een half jaar en nog niet een keer is haar prachtige koppie hier voorbij gekomen..

Maar vandaag maakt ze haar debuut *\o/*

Even lekker cliché een paspoortje:
Dominica( Dominique)
07-04-2008
Levantos II x Coriano
Lief, dol op eten, springfanaat, tikkeltje eigenwijs( net zoals baasje :o ) en een behoorlijk beetje arrogant :') Maar dat maakt haar tot mijn ideale droompaardje

PS: alleen het kleurtje is soms een tikkeltje vervelend, vooral omdat mevrouw niet van douchen houdt :n

Genoeg gekletst, ik was gewoon een avondje op stal en heb de camera van mijn broertje geleend. Ik geloof dat het een Canon Eos 400D is (kan dat?) met een of andere sigma lens. Ik heb niet zoveel verstand van die joekel camera's maar ik vind het wel heel leuk om te doen en dit was het resultaat:

Knappie <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb al gereden en nu ook zoveel foto's ik word een beetje moe baas :Z
Afbeelding

En dan neem je ook nog zo'n aanzicht :?
Afbeelding

Oh wacht ik ben al wakker, AAAHH vlieg, ooh god, heb je nou, nee toch?? geen foto hiervan toch?!
Baasje: ooh echt wel, je bent ook altijd zo charmant! _O-

Afbeelding

doeidoei!! Een reactie zou leuk zijn en tot de volgende keer! *\o/*

Lynder

Re: Dominique's eerste foto topic: She rocked #prettyqueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 15:37

Wat een leuk paard! Veel plezier samen :j

DiantaM

Re: Dominique's eerste foto topic: She rocked #prettyqueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 11:25

Wat fijn dat je een eigen paard mocht! Mooi dier, ik ben benieuwd naar rijfotos. Lekker genieten van haar!

jazzejam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 21:43

Leuke merrie, toevalig heb ik ook een levantos schimmel merrie uit 2008. En die houdt ook niet van douchen }:)

sammie214

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-17 21:43

Tulandro schreef:
Wat fijn dat je een eigen paard mocht! Mooi dier, ik ben benieuwd naar rijfotos. Lekker genieten van haar!

Morgen gaan we rijfoto's maken met deze camera kan ze er wel bijvoegen als ze gemaakt zijn :)