dilemma...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IncelloAndMe

Berichten: 251
Geregistreerd: 30-01-17

Re: dilemma...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-17 22:50

Bedankt voor de reacties allemaal! Ik ga denk ik toch maar eens kijken of ik ergens een paard kan gaan bijrijden, zo kan ik mijn Incello toch houden én wat intensiever rijden! Met de juiste planning moet het volgens mij mogelijk zijn om dat te combineren :)

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 22:51

Ik zou idd kijken voor een bijrijdpaard. Ik rij al jaren paarden bij en nog nooit ergens betaald behalve dan voor mijn eigen lessen. Ze zijn er echt wel. Gewoon goed zoeken en geduld. En dan kan je met je eigen lekker recreatief rijden

Achaiah
Berichten: 575
Geregistreerd: 18-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 22:53

Ik zou een paard met spat helemaal niet verkopen. Veel te bang dat hij in de handel komt. Gewoon zelf als recreatie paard houden of op rust zetten en kijken naar een bijrijdpaard of leasen misschien een optie?

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 22:53

Je kan dat paard toch niet verkopen?
Kans dat het dan einde verhaal voor hem is, is groot.
Ik zou hem houden en je ambities opschorten tot na je studie, als je een goede baan vindt kun je wellicht wel een tweede paard erbij nemen.

Nirvana_

Berichten: 3203
Geregistreerd: 23-01-09
Woonplaats: Arnhem

Re: dilemma...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 23:12

Ik zou ook zeggen, ga een bijrijdpaard zoeken. En ik weet niet hoe erg zijn been is, maar is het niet mogelijk een bijrijder voor Incello te zoeken? Iemand die 2x in de week komt en niet te fanatiek dingen van 'm vraagt. Kan me namelijk wel voorstellen dat het een paard is dat graag aan het werk wordt gezet, iemand anders wordt enthousiast met 'm en zelf heb je meer speling qua tijd. Succes, lastige situatie!

soesita

Berichten: 5170
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Herzogenrath (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 10:21

Ik zou ook voor de oplossing van Nirvana gaan: voor jezelf een bijrijdpaard zoeken en voor je eigen paard een bijrijder die minder ambitieus is.

IncelloAndMe

Berichten: 251
Geregistreerd: 30-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-17 15:03

Nirvana_ schreef:
Ik zou ook zeggen, ga een bijrijdpaard zoeken. En ik weet niet hoe erg zijn been is, maar is het niet mogelijk een bijrijder voor Incello te zoeken? Iemand die 2x in de week komt en niet te fanatiek dingen van 'm vraagt. Kan me namelijk wel voorstellen dat het een paard is dat graag aan het werk wordt gezet, iemand anders wordt enthousiast met 'm en zelf heb je meer speling qua tijd. Succes, lastige situatie!

Ik wil liefst zo vaak het kan wel nog steeds zelf met hem rijden hoor! Snap zeker je redenering maar hoewel het niet altijd zo klinkt, geniet ik wel van onze ritjes samen :j

Anoniem

Re: dilemma...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 15:32

Hoeveel keer per week rij je nu? Hoeveel keer zou je willen rijden? Hoe vaak kan je paardje nog gereden worden?

Dan zou ik inderdaad 1 of 2x per week op je eigen blijven rijden en de andere keren dat je wil, een bijrijdpaard zoeken.