verhaal : happy ... ( + vraag )

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

zixde

verhaal : happy ... ( + vraag )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-17 21:01

Hyy,
Ik was 1 week op paardenkamp en daar was ook een klein meisje met een eigen pony , happy . Happy was nog maar twee weken zadelmak en dat meisje had weinig ervaring dus ik mocht erop rijden . Happy en ik begrepen elkaar anders dan anders . Ik wist wat hij leuk vond . Als het meisje het hoofdstel instak beet hij haar en als ik het deed was hij gwn flink . Dat meisje reed nooit door de hoeken van de piste ( wat later wrs voor een probleem zal zorgen ) . Ik liet dat niet toe . Ik noemde hem mijn baby pony omdat we samen leerden en hij nog zo jong was . Op kamp mochten we alleen 's avonds 1 u in de kantine op onze gsm dus ik kon geen foto's maken van hem (hij was een bonte pony ) . Na het kamp ging ik weer naar huis en happy naar zijn huis . Ik ga hem missen , alles wat ik kan doen is hopen dat hij volgend jaar weer samen met zijn baasje de zelfde week als ik op kamp ga . Ik ga hem wrs nooit meer zien . Ik heb nog nooit een pony zo goed begrepen . Ik weet dat ik hem wrs ooit zal vergeten maar dat wil en mag ik niet . Ik hou van hem #geschrevenintranen

De vraag is heb jij een pony ooit zo goed begrepen en in zo een korte tijd veel geleerd, gedaan en beste maatjes geworden

Xxx

Anoniem

Re: verhaal : happy ... ( + vraag )

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 21:03

En wat dacht je van gewoon het ponykamp vragen wie het was? ;)

Chiave

Re: verhaal : happy ... ( + vraag )

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 21:12

Precies wat Dreamer zegt. Stuur de leiding een mail en vraag om een deelnemerslijst.