Samen met een vriendin dan toch beslist om een jonge pony aan te kopen. Beiden een drukke agenda dus de perfecte combinatie!
Meet Jolanda (haar naam heeft ze niet mee...
)3j
D-pony
Zadelmak
Net een maand geleden gingen we haar ophalen. Nog heel erg groen maar wat een karakter! De,eerste twee weken hebben we wat gelongeerd en wat stap-draf gedaan in de kleine piste. Nu rijden we al rond tussen de andere paarden in de grote piste. Alles rustig aan, wij hebben tijd en zij is jong!
We werken eraan haar neusje er meer uit te laten en wat meer contact te nemen met het bit. Verder gewoon wat stelling aannemen en rondrijden!
En ik weet het, mijn houding is vreselijk op de foto's! Ik zit echt niet lekker op het zadel ( morgen test ik een nieuwe uit) en jaren geleden dat ik op zo een jonge onstabiele pony zat. Maar dit zijn onze eerste foto's, we weten waaraan gewerkt
... Opstappen (sinds deze week alleen)

Ziezo, wat denken jullie? We weten dat er nog veel werk aan de winkel is, dus graag opbouwende kritiek
...
ik zou enigszins bezorgd zijn voor het eruit-floepen....zeg maar.)
Pony loopt al erg leuk rond te sjouwen voor de weinige ervaring! Is er wel vanaf te zien dat het zadel jou niet helemaal lekker zit en ook bij pony zelf lijkt het wat ver naar voren te liggen (kan vertekenen vanaf de foto's natuurlijk) maar daar was je dus ook al mee bezig
te grappig