Ik heb heel hard wat onafhankelijke meningen en inzichten nodig.
Ik ben een tijdje geleden mijn "droom" van een paard tegengekomen. Het betreft een veulen. Het knapste veulen ter wereld welteverstaan. Hij is gewoon te perfect om waar te zijn en ik was/ben op slag verliefd. Soms loop je een paard tegen het lijf waarvan je weet: "dit is hem."
Kopen! Zou je zeggen. Dit was ook het plan. Ik heb ontzettend leuk contact met de verkoper, en het plan was om dit weekend naar ze toe te gaan en de koop helemaal rond te maken. Ik leefde er helemaal naar toe.
Echter, heb ik vandeweek een ongeluk gehad. Om een heel lang verhaal kort te maken, ik ben met mijn gezicht tegen een kast geklapt en mijn oog is kapot. Ik ben direct naar de EHBO geweest waar ik medicatie heb gekregen. Ze konden zien dat mijn hoornvlies beschadigd is.
Toen gister het verband eraf mocht kwam ik er achter dat ik blind ben aan mijn oog. Ik ben weer naar het ziekenhuis geweest en nu blijkt dat mijn hoornvlies echt kapot is. Ik zie nog 2% met mijn oog. De prognose is niet goed. De artsen weten niet of ik ooit nog kan zien. Ik heb op dit moment enorme migraine aanvallen, slaap heel veel en ben helemaal lamgeslagen omdat ik half blind ben.
Ik heb het verhaal uitgelegd aan de verkoper, en deze was natuurlijk helemaal begripvol. Ik heb gezegd dat ze het veulen gewoon opnieuw in de verkoop moeten zetten. Maar intussen ben ik er helemaal naar van. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Gevoelsmatig wil ik helemaal niet van de verkoop af zien . Ik wil hem gewoon kopen en hem lekker laten opgroeien. Mijn verstand zegt echter dat ik me echt nu moet focussen op mijn herstel. Niet beginnen aan de aanschaf van een paard nu.
Ik weet dat ik de enige ben die de knoop kan doorhakken, maar aub help mij. Wat zou jij doen in deze situatie? Ik ben echt helemaal dubbel naar momenteel en kan er niet meer objectief naar kijken
) Toen ook lang met een verband aan 1 kant erop gelopen en dat gebrek aan dieptezicht is idd kl*te. Maar kijk, je kan nu al terug typen ! En zo gaat het ook met vele andere dingen zijn, beetje bij beetje sta je versteld van jezelf wat je allemaal wel nog kunt !
gefeliciteerd met je aankoop!!!