Hier waren de selecties op gras 3 weekenden achter elkaar. Goed dus om even in het ritme te komen!
Hidden is een 5jarige merrie en pas sinds 3/4 maanden echt hard aant werk. Het is nogal een karakter, snel bang maar gedroeg zich boven echt superbraaf, dit waren haar eerste concoursen
met punten als 205, 202, 193, 191, 187,5 en 182,5 (ik was er niet helemaal bij) hebben we fijn gereden en ook regelmatig prijsjes meegenomen
we hebben gestart in de B, onze puntjes bij elkaar en gaan nu lekker verder trainen voor het L2

En dan harry, een 5jarige ruin. Hij is al wel vaak zat meegeweest maar grote buitenconcoursen zijn nieuw en bouwt hier heerlijke feestjes van
de eerste ging bagger, zo erg dat ik de tweede proef heb afgegroet en even heb duidelijk gemaakt dat de aandacht bij mij moet en of ie even luistert. De eerste proef 3e met 199, hoe dan? Tweee wedstrijd ook knudde, zoveel fouten en gewoon niet opletten
toch nog 182,5 en 180,5 en een 3e plek
de laatste was hij er wel helemaal en heerlijk gereden met 192,5 en 205 en een tweede plek! We zijn helaas reserve voor de gelderse dus laten we het hopen
ondertussen trainen we rustig aan voor het M2 

Harry foei!!