Welke clinicgevers willen jullie bezoeken?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Welke clinicgevers willen jullie bezoeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-17 20:34

:wave:

We hadden het er op de kick-off dag al over: het bezoek aan een clinicgever. Ik hoorde van een aantal van jullie al dat jullie een voorkeur hebben, misschien is het handig dat we hier even bekijken wie waar juist heen wil.

Jessica gaf al aan dat het leuk zou zijn als een van jullie koppels naar Bastiaan de Regt zou willen gaan: [BR] Naar Bastiaan de Regt?

Hebben jullie verder zelf een voorkeur? Misschien handig als ieder koppel even voorlegt naar welke personen hun voorkeur uitgaan, en dan kunnen we bekijken hoe en wat :)

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:56

Onze eerste voorkeur kon helaas niet. Onze 2e voorkeur was Eva.
Anders Egbert van Roekel? Maar bovenstaande vind ik ook geen probleem, alleen even kijken wat se afstand is. Ik weet alleen niet hoe Ricardo daar tegenover staat.
Maar als ik uit die 3 moet kiezen is optie 1 mijn voorkeur (in dit geval dus 2e voorkeur). Wachten eigenlijk op toestemming of dit mag. Ik kan zelf wel een berichtje sturen.

Edit; Bastiaan is voor mij echt te ver... Ruim 2.5 uur rijden

fleurjacbs

Re: Welke clinicgevers willen jullie bezoeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 21:03

Wij hebben groen licht gekregen om samen Jesse en Eva te bezoeken. We zijn nu met ze aan t mailen voor een afspraak :)

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 21:03

Fleur en ik gaan naar Eva Roemaat en Jesse Drent, we hebben al mail contact en wachten op antwoord van Eva voor de datum dat we er heen kunnen!

Marylon had ons groen licht gekregen dat we een afspraak mochten maken!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 21:08

Ah balen, dit gaat dus de 2e keer worden dat ik niet naar een grote voorkeur kan/mag :=

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 21:14

@Jessica, ik hoorde dat je mee leest, dus ik heb een vraag aan je!

Weet jij of er eventueel ook fokkerijen oid beschikbaar zijn om te bezoeken? Ik weet van 2 jaar geleden dat er een koppel naar een curly fokkerij geweest is, en het lijkt mij ook erg interessant om dus naar een fokkerij te gaan. Helaas staan die er nog niet tussen op de website dus wij weten ook niet wat het aanbod is..

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 21:23

Lara en ik hadden als eerste keuze Annemarie van der Toorn.
Bij een stamboek ofzo langs gaan lijkt mij ook leuk, en dan met name een minder bekend ras.