Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik kan niet al je vragen beantwoorden, want ik heb zelf geen eigen paard, maar ik zou op zoek gaan naar een paard met een rustig, betrouwbaar karakter. De leeftijd en het ras maken opzich niet veel uit, maar ik zou niet een te jong paard kopen. (Ongeveer vanaf 6 jaar/7 jaar oud).

NinaCharlie schreef:Vergeet onverwachte dierenarts kosten niet. Als je paard zich verstapt en je honderden euro's kwijt bent aan onderzoeken en behandelingen, of wanneer je paard plots een koliekaanval krijgt en geopereerd moet worden (a duizenden euro's)
NinaCharlie schreef:Vergeet onverwachte dierenarts kosten niet. Als je paard zich verstapt en je honderden euro's kwijt bent aan onderzoeken en behandelingen, of wanneer je paard plots een koliekaanval krijgt en geopereerd moet worden (a duizenden euro's)
).
Sorry maar alleen betalen ga je dat niet in redden en vind ik niet eerlijk tegenover een dier om daarmee dat risico te nemen..