En de winnaar is ...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

En de winnaar is ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-17 12:38

Eerst en vooral willen we jullie bedanken voor de leuke verslagen! Het was tof om te zien hoe iedereen een andere stijl heeft, en hoe jullie allemaal de dag beleefd hebben. Er zat een grote variatie in qua hoe jullie alles hebben aangepakt: de één schreef wat persoonlijker, de ander wat meer neutraal. Het één is zeker niet beter dan het ander en we zijn erg blij dat we van alles wat hebben :j

We kijken er nu al naar uit om te zien wat jullie voor ons in petto hebben voor Horse Event :D

Maar, jullie willen natuurlijk weten wie gewonnen heeft! Na veel overleg en wikken en wegen hebben we besloten dat het artikel dat gepubliceerd zal worden op onze nieuwspagina dat is van ...

Marjoow! *\o/*

Maar - er is nog een maar, want we vonden ook Lara's vlogs ontzettend leuk en een mooie aanvulling op een artikel. Daarom zal de video toegevoegd worden aan Marjoows artikel, omdat we van mening zijn dat dit voor een heel mooi all-over verslag van de dag vormt.

Toch wil ik nog toevoegen dat jullie het allemaal bijzonder goed hebben gedaan, en dat al jullie artikels op hun eigen manier echt heel erg goed waren! +:)+ Als jullie verder nog vragen hebben of in de aanloop naar Horse Event nog wat hulp of advies nodig hebben, staan Leo en ik natuurlijk altijd ter beschikking. :)

Marjo

Re: En de winnaar is ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 12:50

Whoehoee:D

its_laraa

Re: En de winnaar is ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 14:55

Gefeliciteerd Marjolein en super tof dat mijn volg erbij komt :D