Versieren voor ringrijden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

steefvicky

Versieren voor ringrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-17 18:03

Hoi Bokkers,

Volgende week doe ik mee met een ringrijwedstrijd. Daarvoor dient het paard versierd te worden. Nu was mijn vraag of jullie misschien leuke ideeën hebben. Het lastige is dat mijn fjord geknipte manen heeft, dus vlechten of knotten kan niet. Staartjes is misschien een beetje kinderachtig :').

Vlecht in de staart kan in ieder geval wel. Maar kom maar op met de originele ideeën! }:0

Groetjes.

ashley1

Re: Versieren voor ringrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 18:05

Als je op de site van de ZRV kijkt (www.ringrijden.nl) staan er van iedere wedstrijd wel fotoalbums. Daar kun je denk ik al wel inspiratie uit halen.

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-17 19:19

ashley1 schreef:
Als je op de site van de ZRV kijkt (http://www.ringrijden.nl) staan er van iedere wedstrijd wel fotoalbums. Daar kun je denk ik al wel inspiratie uit halen.

Jammer genoeg doen er maar weinig Fjorden mee.. en dan ook nog met een kort kapsel.

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 22:03

Met haarkrijt regenboog kleuren in manen en staart :Y)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 22:41

Ik verplaats dit topic naar Paardenpraat.

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 09:04

Hmm ja dan wordt het lastig.
Ik denk dat je het dan moet hebben van staart versiering (daar kun je veel moois van maken) en van je hoofdstel en halsriem.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 09:11

steefvicky schreef:
ashley1 schreef:
Als je op de site van de ZRV kijkt (http://www.ringrijden.nl) staan er van iedere wedstrijd wel fotoalbums. Daar kun je denk ik al wel inspiratie uit halen.

Jammer genoeg doen er maar weinig Fjorden mee.. en dan ook nog met een kort kapsel.

Ik zie in het fotoalbum onder de jongeren een fjord en die had een touw om de hals gedaan met pompoentjes. En ook aan het hoofdstel.
Dat misschien een idee?

Afbeelding

WendyLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 09:27

Je kunt toch om de paar centimeter een elastiekje doen met een bloemetje ofzo. Dus niet alles bij elkaar binden maar een paar maan-haartjes, elastiekje, bloemetje.... en dat aan beide kanten. Of in plaats van bloemetjes, gekleurde linten. Heeft je fjord meteen een keertje een lange (gekleurde) manen look.

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-17 20:23

Dank voor jullie reacties.

Ik ben van t weekend naar de hobby winkel geweest en heb dit gemaakt van satijnen linten, krokodillen klemmetjes en Zeeuwse knoppen en roosjes. Deze kan ik in de manen klemmen. Afbeelding