Nouja springpaard, heeft M2 gelopen en Z startgerechtigd
Toen hij bij mij kwam was het voor mij een hele omslag, voor hem sprong ik met mijn hackney pony 110 cm en had een kwpn die alles voor je deed, maar helaas wegens spat niet meer voor de sport geschikt was. Baranco(OvidiusxAmulet) is een heel slim paard, hij weet dat hij veel kan en gebruikt dat dan ook graag tegen mij
Na een zware tegenslag van het winter was ik van plan hem te verkopen, maar ik dacht bij mezelf van: Waarom verkopen als het aan mezelf ligt? Als ik mezelf nou verbeter ipv het paard de schuld er van te geven. Zo gezegd, zo gedaan dus weer heeeeeeel veel lessen genomen.
Nu was dus eindelijk het moment dat ik het weer aandurfde om op wedstrijd te gaan. Druk aan het oefenen.. tot vorige week maandag.
We hadden les en waren rustig aan het galopperen tot dat Barrie zich ineens bedacht en whop daar gaf die me toch een judge bok. Nou en toen lag ik aan de andere kant van de bak.
Baranco stond toen lekker aan de kant van de bak van het gras te genieten (Jup een typische shettie in het groot
)Dus ik had meteen zoiets van ohnee, ik ga me afmelden. Gelukkig zij mijn instructrice van niet opgeven, gewoon heen gaan!
Ik was zelf zwaaaar ontevreden over de proeven, wat beloond werd met 201 en 209,5 punt met twee keer de 2e prijs!
Foto van het inrijden:

In de proef:

Best wel trots op mijn sukkeltje

En toen ik mijn punten zag kon ik wel huilen zo trots!

Bedankt voor het lezen!