Gister was het zo warm dat we lekker naar het strand geweest zijn! Lord is een 24 jarige ruin van Wellington en het is echt mijn allergrootste vriend! Blind aan 1 oog, dus we lopen soms wel tegen beperkingen aan. Maar we kunnen gelukkig nog lekker genieten van buitenritjes en af en toe nog een recreatief sprongetje.
Ik had 's avonds afgesproken met een vriendinnetje die aan de andere kant van het land woont. We hadden dus ergens halverwege afgesproken.
Gisterochtend kwam ik uit de nachtdienst. Heb dus eerst nog heerlijk geslapen in de bloedverziekende hitte.
Dit was nog bij de trailer op de plek van bestemming, knap paard!

Toen we op het strand waren, zijn we gelijk het water in gegaan!

Lord is altijd een beetje zeikerig met water, heeft liever geen nattte voetjes, maar omdat het zo warm was liep hij zonder twijfel het water in! Dapper paard!

We zijn best diep het water in geweest, maar nog net niet gezwommen. Ik durfde mijn telefoon niet te pakken om foto's te maken toen we in het diepe waren. Veel te bang dat die in het water zou vallen met mijn motorische onhandigheid, dus het is gebleven bij foto's van het ondiepe water.

Het was echt genieten ten top!

Vriendinnetje heeft ook nog gefilmd onderweg, alleen heeft YouTube het bij uploaden op zn kant gezet. Dus pas op voor een nekhernia bij het kijken!
Het is echt een paard uit duizenden!

Bedankt voor het kijken, ik hoop dat jullie er net zo van genoten hebben als Lord!

Hij zit er trouwens nog super uit voor z'n 24 jaar!
Ben echt jaloers haha, ik wil ook naar het strand