Afgelopen zondag was het weer heerlijk warm en zijn we met de paardjes naar Surea gereden. Voor verschillende bokkers ondertussen een bekende plek maar voor degene die het er niet kennen Surea is een groot bos met daarbij een plas waar je met je paard kan zwemmen. Voor ons is het een redelijk lange rit maar dubbel en dwars waard want wat hebben de paardjes genoten!
Voor het eerst sinds lange tijd zijn we weer bitloos erheen gereden en hoe angstig ze in het begin was toen ik net met haar starten liep ze deze hele rit trots voorop, ook bij de plas liep ze zo weg bij de groep en ging samen met mij het water in. Een enorm verschil, ze vertrouwd me steeds meer en is vele male relaxter
Nou genoeg gekletst op naar de foto's vol water pret!

Eerst ernaast erin, beide lekker afkoelen

Even lachen

'Zeg baasje jij bent nog helemaal niet goed afgekoeld, ik help wel even!'

En toen, na een pauze in de schaduw, erop!

Ze was best enthousiast vandaar dat het halster een beetje strak lijkt te zitten, dit was niet zo

Knuffeltijd, altijd erg belangrijk en natuurlijk even die rare tenen inspecteren

Even draven en toen dacht madame ik kan veel harder dan een drafje, vind ik prima alleen snapt ze zelf nog niet helemaal hoe ze uit het water kan galopperen

En jah dan heb je ineens vleugels, dit gebeurt elke keer maar ooit zal ook zij het snappen!
*Blote voeten en geen cap, dit is een eigen keuze
En dat waren de plaatjes alweer, we genieten beide elke keer weer maar afgelopen zondag was wel heel speciaal zo relaxt en gefocust op mij dat ze was
Ik kan niet wachten tot de volgende keer!